21 Ağustos 2017 Pazartesi

Candida... (Üşenmeyin Okuyun Lütfen)!...

Selam…

Candida hakkında bilgiye sahip misiniz? Hiç masum değil, hem de hiç! Hemen anlatıyorum J
Bu bakteri (maya) vücudunuzda var ise (bağırsaklarınızda) sizi çok samimi söylüyorum ölüme kadar götürüyor. Bağırsaklarınızdan tüm vücudunuza yayılıyor ve organlarınıza büyük ölçüde zarar veriyor. Bir maya mantarı ve yaptığı hastalığa da Candiasis deniliyor.

Candiasis, obezite, diyabet, kalp-damar hastalıkları, hormon bozuklukları, kanser (ki bu önemli), alerji, hiperaktivite, unutkanlık, sinir sistemi sorunları gibi başlıca en kötü hastalıklara zemin hazırlar.


İlaç veya gıda diye tükettiğimiz şeyler hep söylüyorum önce bağırsak florasını bozar. (defalarca anlattım, bağırsaklar artık insanın ikinci beyni olarak kabul ediliyor). Eğer bağırsaklarınızda flora sorunu var ise; yani zararlı bakteriler yararlılardan fazla ise (probiyotiklerden) vay halinize! Bağırsak geçirgenliğiniz artmış demektir ve bu durumda da kanınıza geçmemesi gerekli olan sindirilmeyen maddeler, katkılar, ağır metaller ve Candida da aynı şeklide (maya mantarıdır) kılcal damarlara ulaşır ve organlarda hasara sebep olur.

Peki bu illet sizin vücudunuza nasıl giriyor? İlk sebep; beslenme hatasıdır. Devamı şekerli gıda tüketimi, karbonhidrat ağırlıklı beslenme, fazla antibiyotik kullanımı, faydalı yağlardan kaçmak (zeytinyağı omega 3 gibi), aşırı çay tüketimi ve yanlış uygulanan tedaviler!

Belirtileri;
Genelde şeker hastalarının belirtilerine benzer.
Karaciğer bozukluğu ise ikinci sırada. Sebebi mantarlar aynı zamanda alkol üretir, yani şekeri alkole dönüştürür bağırsakta. Oluşan alkolde karaciğere zarardır.
Eklem ve kas ağrıları da belirtidir. Sebebi; mantarların çoğalması sırasındaki metabolizma ürünleridir.
Gaz-şişkinlik de aynı şekilde başlıca belirtiler arasındadır.

Bir de bunun evde yapılan basit bir testi var imiş. Araştırırken öğrendim ve denedim J Hemen anlatayım. Sabah uyandığınızda yapmalısınız. Yani hiçbir şey yemeden içmeden. Bir bardak içme suyuna tükürün (!) ve bunu 15 dk. boyunca izleyin, eğer tükürük suyun üzerinde ise; gayet sağlıklı bir bağırsak floranız var demektir. Dibe çöküyor ise bozuk floranız var demektir.

Peki, var ise nasıl kurtulacağız bundan derseniz; tabiki de probiyotik!!!  Asla hayatımdan çıkarmadığım sürekli 3 ay ara vermeden kullanıp 15 gün ara verip tekrar 3 ay kullanmaya devam ettiğim mucize! İlk yayınımda anlatmıştım (En iyi dostlarımız probiyotikler). Sıfır yan etki ve zarar, aşırı sağlıklı bir hayat! İhmal etmeyin lütfen kullanın. Çevremdeki herkes uzun süredir benim zorumla kullanıp,  bana inanınki şuan teşekkür ediyorlar J


Umarım hepinizin bağırsak sağlığı iyidir diyorum ve görüşmek üzere…

32 yorum:

  1. Vay babam vay..

    Sağlıkli yasamak kendi kendinin doktoru olmak olsa gerek..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ☺️☺️☺️ kesinlikleee👍🏻 kendini tanidikca doktora ugramiyosun yuzde yuz hemde ☺️

      Sil
  2. Güzel bir yazı olmuş.Ben şu tükürük denwyini yapmıştım.Ona göre iyi durumdayım.Sağlık ihmale gelmiyor.Emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ihmale gelmiyor ☺️ Tesekkur ederimm 🙂

      Sil
  3. Ah be farketmeden kendi kendimizi öldürüyoruz :(
    Sizi mimledim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen katiliyorum ☺️ Aaa hemen blogunuza geliyorum ☺️☺️☺️

      Sil
  4. İlk iş yarın sabah denemek olacak. Teşekkürler yararlı bilgiler için. Yeni yeni bakteriler virüsler ürüyor valla ya. -,-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim :) aynen öyle gerçekten

      Sil
  5. Yarın sabah bu uygulamayı deneyeceğim.Merak ettim :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Superr ☺️☺️ Ben tesekkur ederim ☺️

      Sil
  6. Güzel bilgiler... Sabah deneyi yapmalı... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynenn ☺️ Insallah iyi cikar 😉 Kocaman sevgilerrr

      Sil
  7. Yarın sabah unutmazsam bende denicem. Ins. Sonuç iyi çıkar :) Yeni bilgiler için teşekkürler💐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyin kesin 😉 Ben tesekkur ediyorumm☺️☺️☺️

      Sil
  8. Uygulamayi kesinlikle deneyecegim😊🙋Paylasim icin tesekkurler...Emeginize saglik💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok teşekkür ederimm 💕💕💕💕

      Sil
  9. Tüm hastalıklar Candidanın başının altından çıkıyormuş demek ki... Yarın sabah hemen deneyeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynennn tam sinsi bişi ☺️☺️

      Sil
  10. Testte cok igrencmis denesem mi bilemedim 😁

    YanıtlaSil
  11. Yanıtlar
    1. Ay evet yaa yaklaşmasın ☺️💕

      Sil
  12. Baştan sona okudum, aşırı çay demiş, günde 3-4 fincan içiyorum acaba aşırı olur mu diye endişelendim:( test ve öneriler için çok teşekkürler, hiç bilmediğim bir konuydu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ben teşekkür ederim ☺️

      Sil
  13. Küçücük bir bakteri yani ne yapıyor bize böyle. Uzak dursun bağırsaklarımdan. :) Şu test olayını bir de ben deniyeceğim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynenn etkisi fena gerçekten ☺️☺️☺️☺️

      Sil
  14. hımmmm ya sürekli olarak uludağ limonata, fanta filan içiyom çok severim yaaa bühüüü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy içme Deepp 😓🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

      Sil
  15. ben epey önce kendimde şüpheleniyordum bundan. Ama o testi yaptım ve normal çıkınca içim rahatladı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohhh süper o halde ☺️☺️☺️

      Sil
  16. Çok bilgilendirici, faydalı, harika bir yazı olmuş! Deneyi yarın sabah deneyeceğim inşAllah, umarım bir sorun çıkmaz. Emeğine sağlık! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokk teşekkür ederim :) umarım iyidir test sonucun ;)

      Sil