3 Ocak 2018 Çarşamba

Öldürülüyoruz!....

2018’in ilk yayını ile geldim sizlere…

Ama pek iç açıcı bir yazı değil maalesef L Gıda ile öldürülüyoruz ve bu bir gerçek!


Birkaç tane gıdadan bahsedeceğim.
Bunlardan ilki çilek; ısırdığınızda orta kısmında boşluk var ise o çilek hormonlu demektir lütfen tüketmeyin ve özellikle de çocuklarınıza tükettirmeyin.

İkincisi; mısır. Eğer aldığınız mısır kusursuz ve sıralı bir şekilde düzgün ise tüketmeyin. Çünkü genetiği ile oynandığı kesin!

Üçüncüsü; zeytin. Eğer çekirdeği kahverengi değil ise kesinlikle boya katılmış demektir. Tadından bile kimyasalı anlamanız mümkün. Tüketmeyin asla!

Dördüncüsü yoğurt. Markası ne olursa olsun önemi yok, asla hazır yoğurt tüketmeyin. Günlük süt ile evinizde kendiniz mayalayın. Yediğiniz gerçekten yoğurt değil çünkü!

Beşincisi süt. Daha önceki yayınımda da sütten bahsetmiştim. Ya günlük cam şişe süt tüketin ya da hiç tüketmeyin. Günlük sütü de kendiniz test edin. 3-4 gün içerisinde kesinlikle bozulması lazım. Eğer bozulmuyorsa başka markaya geçiş yapın!

Altıncısı palm yağı. Bundan da bahsetmiştim yine. Atıştırmalık gıdalarda, sürülebilir çikolatalarda (ki siz anladınız hangisi olduğunu), cipslerde bol miktarda bulunuyor. Yapılan deneylerde fareler bile palmiye yağı içeren kaşarı tüketmemişler gerisini siz düşünün artık!

Yedincisi ise et ürünleri. Salam ve sosisi zaten evinize sokmayın. Karışım hallerini (hamur hali) görseniz asla tüketmezsiniz eminim!

Günümüzdeki kanser ve obezitenin en büyük sebebi maalesef tüketilen gıdalar. Bile bile tüketmeye devam ettikçe yakın zamanda her ailede 1 kişi kansere yakalanacak gibi duruyor. 

Lütfen sağlığınıza, vücudunuza önem verin…

Görüşmek üzere…


31 Aralık 2017 Pazar

Yeni Yıl...

 Herkese merhaba…


Yeni yılınız sağlık, huzur, mutluluk, barış, aşk getirsinnn…

Her şey ama her şey gönlünüzce olsunnn…

Kocaman musmutlu yıllar diliyorum J J J
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

27 Aralık 2017 Çarşamba

Vücudun Hangi İşareti Hangi Hastalığın Belirtisi...

Herkese merhaba…

Tam 2 hafta sonra şuan tekrar yayın yapabildiğim için gerçekten mutlu oldum J Şehir dışı koşuşturmasından dolayı bilgisayar başına geçemedim bir türlü ama çok güzel konular biriktirdim. Teker teker yayınlayacağım ohhh J J


İlk olarak; vücudun hangi işareti hangi hastalığın belirtisi konusunu anlatmak istedim ;)

10 adet hastalıktan bahsediyorum hemen;

1.       Tırnaklar: hafif mavilik veya morluk var ise aman dikkat kalp hastalığı belirtisi olabilir ihmal etmeyin.
2.       Gözler: aynada gözlerinize bir bakın, inceleyin. İrisin etrafında beyaz bir daire var ise, kolestrol seviyeniz yükselmiş demektir bilginize. Özellikle yumurta, kırmızı et tüketimini azaltın.
3.       Avuç içi: eğer avuç içinizi kırmızı ve lekeli görüyorsanız karaciğerinizde sorun olabilir demektir. Bu da önemli!
4.       Tiroit misiniz: kollarınızı yere paralel olarak uzattığınızda eğer elleriniz titremeye başlıyor ise tiroit olma riskiniz çok yüksek demektir. Bu da önemli…
5.       Doğum kilosu: eğer doğum kilonuz 3 kg’ın altında ise kalp sorunlar ile karşı karşıya kalmanız muhtemel maalesef.
6.       Nefes: nefesinizi sayın. Eğer 1 dk.da 15 kez ve daha altında nefes alıp veriyor iseniz sağlıklı ciğerlere sahipsiniz sorun yok J
7.       Bel kalınlığı: eğer vücut şekliniz elmaya benziyor ise yine kalp sorunu yaşama riskiniz yüksek demektir.
8.       Nabız: nabzınız ne kadar yavaş atıyor ise (70’in altı özellikle) o kadar uzun yaşayacaksınız demektir. Gayet iyi yani JJ
9.       Tuvalet sıklığı: her 3 saatte bir tuvalete aniden gitme isteğiniz oluyor ise diyabetin en erken belirtisi ile karşı karşıyasınız demektir maalesef L
10.   Parmak uzunluğu: işaret ve yüzük parmakları aynı uzunlukta olan insanların kalp krizi geçirme riski daha fazla imiş…

Aslında daha birçok belirti var ve benim dikkatimi çekenler bunlar oldu J

Umarım olumsuz olanlar sizde yoktur J

Görüşmek üzere…


13 Aralık 2017 Çarşamba

Yves Rocher Hassas Ciltler İçin Yatıştırıcı Ferahlatıcı Sprey...

Herkese merhaba…

Ürün paylaşımı ile geldim yine J Hep söylüyorum gerçekten memnun kaldığım ürünleri paylaşmaya çalışıyorum ve bu ürünleri uzun süre kullanmış olmaya da dikkat ediyorum. İşte bahsedeceğim üründe bunlardan bir tanesi J Yves Rocher Hassas Ciltler İçin Yatıştırıcı Ferahlatıcı Sprey.

Üründen gerçekten çok memnunum ve ikinciyi kullanıyorum. Özellikle kış aylarında cildimde hassasiyet oluşuyor. Kızarıklıklar, ara ara kaşıntılar gibi. Bu ürünü kullandığımda ciddi anlamda rahatlama oluyor. Hem tonik olarak, hem de direkt yüzünüze sıkıp bırakarak da kullanabilirsiniz. (Termal su misali J)

Her ürünü gibi bu üründe paraben, parfüm ve renklendirici içermiyor. İçeriğinde sarıteçan yaprağı özü var ve yatıştırıcı etkiyi de o yapıyor J Aynı zamanda cildi dış etkenlere karşı güçlendiriyor.

Şuanda indirimde ve fiyatı 22.30 tl J Tavsiye ederim J


Görüşmek üzere…

5 Aralık 2017 Salı

Maca Tozu Hakkında...

Selammm…

Umarım hepiniz iyisinizdir çünkü çevremde herkes hasta maalesef L Aman dikkat diyorum. Bağışıklığı güçlendirmek lazım bu aralar ;)


Gelelim bugün sizlerle paylaşmak istediğim konuya. Belki duyanlar hatta kullananlar vardır. Maca tozu J Tanıdık geldi mi?

Bir baharat gibi düşünün ama çoook faydalı bir baharat J Bu bitki turpgillerden ve şekil olarak şalgama benziyor. Karbonhidrat, protein, lif ve mineraller (selenyum, kalsiyum magnezyum ve demir) açısından baya zengin. Ayrıca akademik makalelerde 19 kadar amino asit (protein yapıtaşı) içerdiği belirtilmiş. E daha ne olsun zaten 😋

Gelelim faydalarına;

·       Bağışıklık sistemini güçlendirir ki bu önemli!
·       Aşırı yorgunluk, bitkinlik ve halsizlik hissine karşı enerji seviyesini yükseltmene yardımcı oluyor.
·       Fiziksel ve zihinsel dinginlik hissi verir.
·       Kuvvet, dayanıklılık ve atletik performansı artırıcı etkisi vardır.
·       Konsantrasyon ve adaptasyon yeteneğinizi de artırır.

Kullanımı ise; çayınıza, çorbanıza, salatanıza, yoğurdunuza veya smoothie’nize macayı 1 kaşık olarak ekleyebilirsiniz. Ben genelde smoothie’lerde kullanıyorum. Zaten tat olarak da kötü değil.  Bir de saç dökülmesine karşı da etkili. Bilginize J

Online olarak satın alıyorum. Aktarlarda falan var mı açıkçası bilgim yok. J

Bağışıklık önemli. Güçlendirmek için, bitkilere de yönelelim diyorum veee 

Görüşmek üzere… ❤


30 Kasım 2017 Perşembe

Lee Stafford Coco Loco Kuru Şampuan...

Selam…

Ta ta ta tammm J Bir kuru şampuan önerisi ile geldimmm J Sadece kokusu için alınır vallahi demedi demeyin ;)


Lee Stafford Coco Loco J Ben çooook beğendim ama gördüm ki beğenmeyenler olmuş yine J
Hiç fikrim yoktu alırken, ambalaja ve kokusuna bayıldım ve aldım J Hiç pişman olmadım üstelik. Gayet yeterli bir ürün bence.

Kullanımı 15 cm uzaktan saç köklerinize püskürtüp, saçınızı öne eğip pudrasını iyice parmaklarınızla dağıtıyorsunuz ki beyazlık kalmasın. Bu durumdan yakınanlar olmuş. Benimde saçlarım koyu olmasına rağmen böyle bir sorun yaşamadım. Bence bir tık az kullanmakta fayda var J

Kokusu bildiğiniz gitmek bilmiyor. Güzel hacim veriyor (ince telli saçlarım olmasına rağmen).

Watsons’dan 19,90 tl ye aldım. 200 ml. ve baya gidiyor. İndirimlerde yakalarsanız 9,90’a düşüyor fiyatı. Fiyat- performans açısından bence çok iyi. Diğer ürünlerini henüz denemedim ama kesinlikle onlara da şans vereceğim. J


Görüşmek üzere…

28 Kasım 2017 Salı

Aksesuar ve Soğutma Ürünleri Uğur Soğutma’da

                                                                                        

Bir derin dondurucuya sahip olduktan sonra, en basit işlemler için bile servis çağırmaktan sıkılmış olabilirsiniz. Sadece basit bir temizlik yapmak için dahi yetkili servislerin yardımına başvurma zorunluluğu, bir yerden sonra sıkıcı hale gelebiliyor. Yanlış anlamayın: Uğur Soğutma tarafından üretilmiş bir derin dondurucu kullanıyorum ve bugüne dek servis ile hiçbir sorun yaşamadım. Her zaman çağırdıktan en fazla birkaç saat sonra gelip, işlerini hızlı ve profesyonel bir şekilde tamamladılar. Ancak halen dezenfeksiyon ve genel temizlik gibi işlemleri kendim yapabilmek istiyorum.

Uğur Soğutma’nın yeni aksesuar ve soğutma ürünleri serisine bu nedenle bayıldım. “Uğur Pratik” adıyla satılan bu seri, hem derin dondurucular hem de buzdolapları için kullanabileceğiniz birbirinden faydalı ve kullanışlı ürünlerden oluşuyor. Derin dondurucunuzun ve diğer beyaz eşyalarınızın uzun ömürlü ve sağlıklı çalışmasını sağlayan Uğur Pratik serisi, beyaz eşyalarınızı en üst performans ile kullanmanız da olanak tanıyor. Ev ve ofis hayatını kolaylaştırmak için tasarlanmış Uğur Pratik serisi, sadece Uğur Soğutma markalı ürünler için değil: Diğer markaların derin dondurucu ve buzdolapları için de kullanılabiliyor. Derin dondurucu ve beyaz eşya modellerinin uzun ömürlü olmasını ve sağlıklı çalışmasını sağlayacak ürünlerden oluşan seri, günlük kullanımda karşılaşılan pek çok sorunun servis çağırmaya gerek kalmadan halledilebilmesini sağlıyor.

                                                                  
Hâlihazırda, Uğur Pratik serisinde kireç önleyici, sebil bardaklık, su sebili temizlik ve dezenfeksiyon, Uğur ikram seti, soğutucu ve dondurucu temizleyici, tel ve plastik sepet ürünleri yer alıyor. Bunların hepsi de kendi özel paketlerinde satılıyor ve nasıl kullanmanız gerektiği ya paket üzerinde, ya da paket içinde detaylı bir şekilde izah ediliyor. Uğur Pratik serisinde satışa sunulan ürünlerle, klima temizliğini dahi kendiniz yapabiliriniz. Hem ürünleri incelemek, hem de uygun fiyatlarla sipariş vermek için https://satis.ugur.com.tr/ adresini ziyaret etmenizi tavsiye ediyorum.

Bir boomads advertorial içeriğidir.

27 Kasım 2017 Pazartesi

Blogum 1 yaşında.... :)

                                                              


Selamm....

Kendimi toparladım sonunda döndüm veeeee hem de farkettim ki bloğum 1 yaşında olmuş bileee J J

Enerjim tavan yaptı hemen desem  J

Bugüne kadar yayınlarımı okuyup, yorum yapan, yanımda olan herkese çooooooook teşekkür ederimmm J

Öyle güzel insanlar tanıdım ki burda. Hiiç böyle olabileceğini tahmin etmemiştim ne yalan söyleyeyim. Keşke çok daha önceden başlasaydım bu işe 💓

Hepiniz iyiki varsınızzzz J J J 💞