24 Ekim 2017 Salı

Loreal Düzleştirici Etkili Saç Spreyi…

Selam…

Çok ara vermeden hemen geldim J  1 güncük sadece J (Deeptone senin için bak 💃💓)

Ürün paylaşımı yapmak istedim bu yayında. Genelde, bu iyi dediğim ürünleri paylaşmaya çalışıyorum. Bu da onlardan işte J

Loreal Düzleştirici Etkili Saç Spreyi…



Ürün yorumlarını ilk okuduğumda ne yalan söyleyeyim inanmamıştım. Yok artık abartılıyordur, hiç bir işe yaramıyordur dedim. Yanıldın mı? Evet birazcık 😃

Ürün diyor ki; nemli saça köklerden uca kadar uygula ve saç kurutma makinesi ile başını öne eğerek kurut. Aynen bunu yaptım ve dalgalı saçım dalgalı kaldı J J J Ya da ben yanlış yaptım J 😉
Ama elektriklenme tamamen yok oldu. Bu da bana yetti zaten. Aradığım olay buydu çünkü J Öyle kolayca düzleştirme etkisi var falan diye bir şey yok yani J

Sonradan öğrendim ki, bir de kuruttuktan sonra fön fırçası ile üzerinden geçmek gerekliymiş J Onu da yaptım ve sonuç eh işte yine J Önemli olan elektriklenme idi oda dediğim gibi olmadı zaten💫

Kokusu güzel rahatsız etmedi. Ağırlaşma yapmadı. Bence 72 saat olayı hikaye ama J

Özet olarak; ürün güzel, fena değil, benim için yeterli. Ama mucize değil tabiki J


Görüşmek üzere… J

16 yorum:

  1. elektriklenmeyi yok etmesi güzel :)

    YanıtlaSil
  2. Ağırlaşma yapmaması da güzel :)

    YanıtlaSil
  3. Blog keşif etkinliğinden geldim
    Çok güzel bir boğunuz var eşinize emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Takibe almaya çalıştım ancak hata veriyor. Sonra tekrar uğrarım sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Oooooo fön işin içine girdikten sonra zaten düzeliyor ki saçım :)))))

    YanıtlaSil
  6. Yaa elektiriklenme yok demek bir göz atayım bendeee

    YanıtlaSil
  7. merhaba, tekrar uğrarım, güzel bir bloğun var. görüşmek üzere sevgiler...

    YanıtlaSil