1 Eylül 2017 Cuma

Bayramda Tükettiklerinize Dikkat!...

Herkese merhaba…

Öncelikle iyi bayramlar…

Peki bayramda ne yemeliyiz? Hemen girdim konuya J



Gün içerisinde az ve sık yeme taraftarıyım ki genelde böyle yapıyorum. Sizde buna dikkat ederseniz kesinlikle olduğunuz kiloyu korursunuz ;)

Bayramın ilk günlerinde eğer kurban eti tüketecekseniz (ki bunun taraftarı hiç değilim), dinlenmemiş et olacaktır ve kesinlikle diş ve mide sorunlarına yol açacaktır. Aşırı derecede sindirim sorunu çekersiniz. Eğer illaki tüketeceğim derseniz o halde parça et yerine kıyma olarak tüketmeniz daha faydalı olacaktır. Yok ya ben yine de parça et tüketeceğim derseniz de, düdüklü tencerede iyice haşlanmış ve sonrada fırında pişirilmiş olması daha iyi olacaktır ;)
Sakatata da dikkat edin derim çünkü yüksek derecede kolestrol problemi yaratıyor. Kalp-damar hastalarının özellikle dikkat etmesi gerekli.

Son olarak, o et ile çiğ köfte vb. sakın sakın yapmayın J Muhtemelen 72 saat içerinde hasta olacaksınızdır. Çünkü müthiş derecede bakteri alacaksınız vücudunuza!

Etlerin kesildiği tahta ve bıçak çok çok iyi dezenfekte edilmelidir. Şöyle bir sudan az temizleyici ile geçireyim de dur birde meyve sebze doğrayayım derseniz, çok değil 48 saat içerisinde topladınız yine bakterileri demektir J

Bayram ziyaretlerinde kimseyi kırmamak adına midenizi de doldurmayın bence. Sonra o 3-4 günde bir beden genişleyerek sonrasında psikolojik sorunlar yaşarsınız J Kibarca yememek en doğrusu ;)

O kadar çok dikkat edilmesi gerekli noktalar var ki! Aman dikkat diyorum ve görüşmek üzere…


Sağlıkla kalın…

22 yorum:

  1. Detaylı ve bilgilendirici bilgiler için teşekkürler canım.İyi bayramlar olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurlerr iyi bayramlar ☺️☺️

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Mutlu bayramlarrr ☺️☺️☺️😘😘😘

      Sil
  3. verdiğiniz değerli bilgiler için teşekkürler, mutlu bayramlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederimm mutlu bayramlarr ☺️☺️☺️🙋🏻

      Sil
  4. Ya demek ondan herkesin midesi agridi bugün coktan yedik ama:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy yapma ya uzuldum vallahi 😔

      Sil
  5. of o fotodaki çok iyi yenir yaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma valla ☺️☺️☺️❤️😉

      Sil
  6. Hem yemeyin demişsiniz hem de iştah açıcı resim koymuşsunuz. :)) Mutlu bayramlar diliyorum. Ben daha önce sizin sayfanıza gelmiş ve sizi izlemeye almıştım. Sanırım Müjde'nin bloğunda görmüştüm. Neyse tekrar teşekkür ediyorum size... Sevgimi bıraktım..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim bende kocaman sevgi yolladim size ☺️☺️💕

      Sil
  7. Mutlu bayramlar.

    Bu bayram evde olduğumdan böyle bir derdim olmadı çok şükür. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu bayramlarr ☺️☺️ Oh iyi yapmissiniz o halde ☺️☺️☺️

      Sil
  8. Ben kötü örnek olarak direk gömülüyorum yiyeceklerreee 😁 bu arada ii bayramlar canm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) :) :) olsunn ;) ;) iyi bayramlarrr :)

      Sil
  9. Mutlu bayramlar❤️ Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Mutlu bayramlar..Ben artık et yiyemiyorum kurbanlarda.Ucundan birazcık tadına bakıyorum o kadar.Tatlı desen zaten aramam .O yüzden muhakkak sarma yaparım..Yanında da ayran.Alternatif bayram ikramı.Her ziyarette et ve tatlı ikram edilen misafirlerim de bayılıyorlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy sizde bendensiniz desenize ;) ;)

      Sil