13 Ağustos 2017 Pazar

Yves Rocher Vinaigre De Rinçage... (Parlatıcı Saç Güzellik İksiri)

Herkese selam…

Bu kez ürün paylaşımı ile geldim J Yves Rocher’den yine tabiki :D Bayılarak kullanıyorum, neredeyse bütün ürünlerini hem de!


Bu üründe, saçlarının cansız ve soluk olduğunu düşünenlere gelsinn ;) Parlatıcı saç güzellik iksiri diye geçiyor kendisi ve bunu yapıyor mu? Vallahi yapıyor J

Benim için önemli olan ilk unsur tabiki de bitkisel içerikli olması. Silikon, paraben içermemesi de bonus yine J Ürünün içeriğinde frambuaz sirkesi var ve görevi saçınızı kirece karşı koruyarak parlaklık kazandırmak!

Kullanımı ise; saçlarınızı yıkadıktan sonra, son durulama suyunda kullanıyorsunuz. Ve yine bol su ile duruluyorsunuz.

Anormal derecede parlaklık, ipeksi bir saç evet yapıyor. Haftada 1 veya 2 kez kullanıyorum. 150 mL.lik bir şişede. Az gibi dursa da gayet uzun gidiyor J

Fiyatı 29,90 ama sanırsam şuan yine indirimde 23,90 olması gerekiyor J

Aşırı memnun kaldığım ürünleri paylaşmaya çalışıyorum. Umarım sizde memnun kalırsınız!


Görüşmek üzere…

Not: Ürünü kendim temin ettim..

19 yorum:

  1. Ürün hakkındaki yorumların için çok teşekkürler,özel bir soru olmazsa yaşını söyleyebilir misin :)) Biliyorsun belli bir yaştan sonra saç dökülmeler genetiğe bağlı olarak artıyor ve iyi gelip gelmeyeceğinden emin olamadım acaba aynı sonuç olur mu diye merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ☺️☺️☺️ yo tabiki de söylerim 🙋🏻 26 yaşındayım ☺️ genetik saç dökülmesi bizim ailede de var ama biotin kür takviyesi falan yapıyorum ciddi anlamda saçım dökülmüyor ☺️ öneririm sanada hatta ☺️

      Sil
  2. Silikon ve paraben içermemesi iyiymiş :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen kesinlikle ☺️ Ben teşekkür ederim ☺️☺️☺️

      Sil
  3. Güzel bir ürüne benziyor, ben de saçlarımda şu sıralar aşırı kuruluk çekiyorum. Acaba iyi gelir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuruluğa bence aman aman iyi gelmez😬 Kuruluk için tek kesin çözüm net hindistan cevizi yağı 🙋🏻 Kesin sonuç alırsınız eminim. Belkı kurulugu yendıkten sonra bu ürün ile de iyice ipeksi hale getirirsiniz saçlarınızı 😉☺️

      Sil
    2. Hindistan cevizi yağını deneyeceğim, teşekkürler :)

      Sil
    3. Rica ederimm ☺️☺️

      Sil
  4. Bitkisel içerikli olması güzelmiş.Tavsiye için teşekkür ederim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum için ben teşekkür ederimm ☺️☺️💕

      Sil
  5. ayyy bayılarak kullanıyom demişsin yaa, bayıldığımız zamanlar napcaz sağlık açısından onu da söleee amaaa kikiki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😂 olurrr Deep sen istedin madem onu da yazim 😉😉🙋🏻🙋🏻

      Sil
  6. ben sevmedim ama , hatta blogdada paylaşacağım. pek bir etkisi olmadı bende . sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Bunu kullanmamıştım, aklımda olsun :)

    YanıtlaSil
  8. Ayyy böyle anlatınca birden gözümde tv'de izlediğimiz havalı,parlak,uçuşan saçlar ve şampuan reklamları canlandı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😂 aynen degilmi amaa ☺️☺️☺️☺️🙈

      Sil