15 Ağustos 2017 Salı

Meyve Suları Hakkında...

Herkese merhaba…

Yine bir sağlık bilgisi ile geldim J Yıllardır asla içmediğim, tadını unuttuğum meyve suları hakkında karşınızdayım J


Bilmiyorum ne sıklıkta tüketiyorsunuz veya benim gibi asla diyenlerden misiniz ama inanın hiç masum değiller! Sana kalsa ne tüketeceğiz biz ya diyenler vardır eminim ama vallahi benim suçum yok J İçeriği temiz bir şey kalmadı maalesef!

İlk olumsuzlukla başlayayım. Tabiki de içeriğindeki şeker… Anormal düzeyde glikozunuzu fırlatıyor ve bu zaten başlı başlına yeterli. Çünkü şeker insanı gerçekten öldürüyor. Tümör besler, iç hastalıklar başlar, cilt bozulur bu şekilde uzar da gider. Yüksek kan şekeri vücutta yağa dönüşür ve sadece karın bölgesinde değil karaciğer başta olmakla beraber organlarınızda yağ birikmesine neden olur.

He sanmayın ki içerisindeki meyvenin kendi şekeri (früktoz). Tabiki de ek var içinde. Glikoz-fruktoz şurupları. Aman diyorum başlı başlına bir zehir. Kaçın yani!
Yetti mi yetmedi J İçindeki katkılar ne oluyor? Tabiki de zehir görevi görüyor yine. Özellikle şeker ile etkileşime geçerek daha zararlı hale geliyorlar.

Ne mi öneririm? Taze meyvenin evde kendiniz tarafından sıkılmış suyunu. Üşenmeyin çocuklarınıza yapın bunu. Ama tabi meyveleri de orantılı kullanarak. Onlardan da çok fazla meyve şekeri almamak lazım. Kısaca abartmadan yani. Mesela üzüm, kavun, karpuz gibi meyvelerin glisemik indeksi (Glisemik İndeks Hakkında) çok yüksek o yüzden aşırıya kaçmadan sıkın derim.

Sağlıkla kalın…

Görüşmek üzere…


28 yorum:

  1. Biz zaten çok tüketmiyoruz onlardan,meyvenin kendisi yiyoruz biz :D

    YanıtlaSil
  2. Hiç içmiyorum :( En son ergenlikte içmiş olabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) :) Ne güzel keşke kimse içmese :)

      Sil
  3. En iyisi evde kendi meyve suyunu kendin hazırlamak katılıyorum..

    YanıtlaSil
  4. Bıraktım, ve asla canım çekmiyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süperr 👍🏻👍🏻👍🏻☺️☺️

      Sil
  5. kardeşim saçlarını meyve suyu ile boyadığından beri içmiyorum :s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😳😳 nasil yanii 🙈☺️🙋🏻

      Sil
    2. vişne suyunu kaynatıp saç uçlarını içine soktu kırmızı olsu uçları

      Sil
  6. Soğuk çay içtiğim oluyor genelde ama bu ara hoşaf yaptım onu içiyorum:) Dışarıda da ayran ya da soda tercih etmeye çalışıyorum.^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzeli ayran, sade maden suyu ve su :) :) :)

      Sil
  7. Katkısız olsa şaşarım :) İçmiyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Asla ve asla diyenlerdenim ben de. Kutuya ve pakete giren her şey zararlı..

    YanıtlaSil
  9. ay ben sıkılmış meyve suyuna bayılırım yaaaa. portakal ah hele de muzlu süt of of :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😬😬😬 sıkılmış meyve en iyisi 😉❤️

      Sil
  10. Kimisine gore sıkinca tadi kaciyor dense de icmesi güzel oluyor. Ayrics kitap okurken icmek ayri bir zevj veriyor.

    YanıtlaSil
  11. İçmiyorum diye yalan söylemeyeceğim.İçeceğimin de içeriğine bakıyorum.%100 olmasına dikkat ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine de tam dikkat diyelim o zaman :)

      Sil
  12. Gıda okuyorum :) Katkı maddeleri dersi gördüğümüzden beridir bir çok şeyi bıraktım :)
    Takibe aldım :) Kendi blog sayfama da beklerim :)
    https://merakdoluyasam.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaa :) hoşgeldin ve hemen geliyorum bende ;)

      Sil