29 Ağustos 2017 Salı

İşte Size Mutlu Yaşam İksiri... :)

Selammm…

Sağlık dedim tutturdum gidiyorum valla J Süper bir sabah başlangıcı ile sizlerleyim J J

Üşenmeyin yapın derim ama her sabah taze olması lazım. Fazla yapayım da, stoktan öbür günde içerim yok J İşte size mutlu yaşam iksiri tarifi J



Taze yarım limonun suyunu bir bardağa sıkıyorsunuz. Üzerine çay kaşığının ucu ile toz zencefil ekliyorsunuz. Aynı miktarda toz tarçın ve yine çay kaşığı ucu ile zerdaçal ekleyin. 1 yemek kaşığı da organik elma sirkesi ilave edin. En son ise; kaynamış sonrada hafif ılımış içme suyunu ekliyorsunuz. (su ilavesi ile bardağın 3'te biri dolmuş olmalı, tam 1 bardak olmaması lazım).

Evettt, bu berbat tada sahip içeceği içiyorsunuz J Tek seferde için derim. Bir anda yutun gitsin J J Ne mi yapıyor size? Enerji veriyor, gün boyu hemde J Bağışıklığınız güçleniyor. Hastalıklara elveda diyorsunuz. Antibakteriyel olduğundan mikroplar ağlamaya başlıyor J

Bir kez olsun deneyin derim. Alıştırın kendinizi bence, çünkü faydasını göreceksiniz eminim ;) Belki azıcık bal ekleyebilirsiniz tadı için ama şeker katmasanız daha iyi olur derim J

Sonra üzerine yine normal suyunuzu içip, biraz bekleyip kahvaltınızı yapabilirsiniz. Vücudu dinç tutmak, ilaç asla tüketmemek, sağlıklı beslenmek geleceğe yatırım demektir ;)

Resimde bulanık olmuş ama :) :)


Görüşmek üzere…

22 yorum:

  1. Ben de sabahları aç karnına limonlu su içiyorum.Güne sağlıklı başlamak önemli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen oyleee ☺️☺️☺️☺️

      Sil
  2. Bu karışım dediğin gibi bir dikişte hopppp içildi içildi yoksa zor :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok kotu olmuyor 😬😬 yani ama bikerede yinede aynen 😍

      Sil
  3. Zencefilin tadı gerçekten tek seferde lup diye yiyip yutmalık. :') Sirkeli su da bağışıklılığı güçlendirici etki veriyor aklınızda bulunsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle sirkeli suda super ☺️☺️☺️

      Sil
  4. Sağlıklı derecede süper bir yazı olmuş, emeğine sağlık! ^_^

    YanıtlaSil
  5. Zencefil, zerdeçal, tarçın üçlüsü olağanüstü. Olmadı, bal ile de içilebilir belki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bal ile kesin iciliyor 😉☺️☺️

      Sil
  6. Enerji veriyorsa lıkır lıkır içerim. Tam ihtiyacım olan şey. Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  7. Kenara not aldım. Böyle bir enerji deposuna bu yıl çok ihtiyacım olacak. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh ne mutlu bana o zaman ☺️☺️

      Sil
  8. Bunu deneyeceğim.Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tesekkur ederim okudugunuz icin ☺️☺️☺️💕

      Sil
  9. hımmmmmm zehirlenmeyiz di miiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahhii yook ben hala yasiyorum ☺️☺️💕😉

      Sil
  10. Hasta olduğum zamanlarda zencefil kurtarıcım oluyor

    YanıtlaSil
  11. Karışımın tüm tüm içeriği, tam bir mutlu yaşam iksiri gerçekten de.Karıştırıp içelim o halde ;)

    YanıtlaSil