4 Ağustos 2017 Cuma

Green Clean Organik Likit Sabun...

Herkese tekrardan merhaba…

Son yazımda kanser sebeplerini belirttim. Ciddi ilgi çekici bir konu oldu teşekkür ederim herkese. Yorumlarda ise; kullandığım sabun soruldu sevgili Birsen tarafından ve yeni yayın yaparak ürünü sizle paylaşmak istedim hemen J

Belki çok mu abartıyorsun acaba diye düşünenler olabilir ama bence az bile dikkat ediyorumJ Kullandığım sabunun içeriğine de dikkat etmek istedim ve uzun süredir Carrefour’da satılan (başka nerede var gerçekten bilmiyorum) resimde gördüğünüz ürünü kullanıyorum. 



Green Clean organik portakal yağlı likit sabun. Ürün bitkisel ve gerçekten doğal. GDO, Fosfat, SLES, Klor, Paraben gibi zararlı kimyasal içermiyor ki ürün etiketinde belirtiliyor. Vegan ürün ayrıca. Petrol ve hayvansal kaynaklı hammaddeler içermiyor. Çevre ve cilt dostu.



Kokusu cidden aşırı güzel, portakal yağından dolayı. Mis gibi kokuyor J 500 ml’lik ürün.
Fiyatı ise 10 tl idi yanlış hatırlamıyorsam. Farklı bir çeşidi yok. Sürekli bittikçe alıyorum. Dışarıda tabiki de bu ürünü kullanamıyorum ama zararın neresinden dönsek kardır diyorum yine ;)

Boş kalan şişeyi paylaştım o yüzden resim birazcık bulanık gibi olmuş sanki, hızlı çekmiştim çünkü J Bu arada markanın farklı ürünleri de var. Eğer denk gelirseniz inceleyin derim. Onları da evde kullanıyorum ve gayet memnunum ;)

Görüşmek üzere…




14 yorum:

  1. Harika bir alternatif oldu benim için, ben de doğal el yapımı zeytinyaglı defneli kaıp sabunları kullanmayı çok seviyorum evde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen onlarda cok guzel ama likit olmasi super oldu benim icinde ☺️☺️☺️

      Sil
  2. Kullandığımız ürünlerin içeriğine dikkat etmek gerek.Kimyasalın az olması gayet iyi :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ☺️ Ben tesekkur ederim ☺️☺️☺️

      Sil
  3. Çok dikkat etmediğimi farkettim bu yazınızla kullandığım ürünlere... Kaleminize sağlık... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir tik daha dikkat bircok seyi degistiriyor cidden ☺️☺️ Tesekkur ederimmm kocaman sevgiler ☺️💕

      Sil
  4. not aldım öğretmeniiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ☺️☺️😬😬😬😬😬 tesekkurler o halde 😉💕💕

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Eminim beğenirsiniz ☺️☺️☺️

      Sil
  6. Fiyati cok iimis bence deger canm :)

    YanıtlaSil
  7. Çamaşır suyu ve sıvı deterjanı kullanıyorum ben de.Özellikle çamaşır suyunun ağır kokulu olmaması ve renk açmamasını çok beğendim..Metro markette de var satışı.Ayrıca internet sitelerinde online olarak satın alabileceğiniz mağazalar listesi var.Bilgine...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa bilmiyordum ben süper oldu araştırmadım çünkü başka nerede olduğunu :) teşekkürler :)

      Sil