10 Temmuz 2017 Pazartesi

Yves Rocher Coconut Parfüm...

Herkese merhaba…

Bu aralar herkes gibi ben de fırsat bulamıyorum blog yayınlarıma L Her fırsatta bakmaya çalışıyorum ama öyle çooook birikimim var ki listemde okumam gereken J   
Bir de o kadar çok ürün var ki paylaşmak istediğim J Şaşırdım kaldım valla hangisini anlatsam diye artık J Uzatmadan üründen bahsedeyim hemen. Tabi ki bayıla bayıla kullandığım bir parfüm. İndirimde şuan kaçırmayın derim ;)


Yves Rocher’ den birçok ürün aldım cilt için de. Kullanarak yorumlamak istiyorum hepsini ;) Ama bu parfüm (belki kullanan vardır aranızda), böyle cidden yiyesim geliyor J

Hindistan cevizi’ne zaten bayılıyorum. Hem gıda olarak, hem cilt ürünlerinde, hem de direk saf organik yağını birçok alanda kullanıyorum. Cidden müthiş bir şey J

Ürün Edt (bir tık az kalıcı yani Edp’ye göre). 100 mL. Bildiğiniz saf Coconut kokusu. The Body Shop’ta da var fakat onun kokusu bu kadar saf gelmedi bana. J Yves Rocher’i tek geçerim bu parfümde J

%93 doğal içerik olması zaten bonus bizim için J

Dediğim gibi şuan indirimde ve fiyatı 64,90 tl yerine 45,40 tl ;)

Coconut severler, ilk fırsatta bir deneyin derim J


Görüşmek üzere…

12 yorum:

  1. İndirim fiyatı iyiymiş.Ankara'da ya da yakın çevredeyseniz blog yazarları buluşmamız var.Uygun olursanız bekleriz.Konuyla ilgili açıklamalı yazım blogda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy keşke yakın olsaydım size de gelebilseydim :( Ama İstanbul'dayım :( çokkk teşekkür ediyorum ;)

      Sil
  2. kokonat sevilmez mi saoool :)

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Aynennn bayılıyorum ben de ❤️☺️☺️

      Sil
  4. harika,indirimde değerlendirmek gerek....

    YanıtlaSil
  5. Ben bu markanın roll onu alacağım en kısa zamanda. Çünkü şu deodoranta aliminyum muhabbeti canımı sıkmaya başladı son zamanlarda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen roll on u da gayet güzel ☺️

      Sil
  6. Ooooo hemennn koşup alayım öyleyseee. Teşekkürler tatlımm :)

    YanıtlaSil