30 Temmuz 2017 Pazar

İnecto Naturals Şampuan ve Saç Kremi...

Herkese merhaba…

Bugün yine çok severek kullandığım ürünlerden bahsetmek istiyorum. Açıkçası bu ürünleri kullanalı baya oldu ama bilerek yorumlamak için bekledim. Yanlış yorumlamak istemedim çünkü.
Ürünler resimde gördüğünüz gibi Gratis’lerde satılan şampuan ve saç kremi. Hindistan cevizli olması beni direk satın almaya zorladı J



Aşırı memnun kaldım ve muhtemelen sürekli kullanacağım. Memnun kalmayanlara da rastladım tabikii! Fakat, ürün gerçekten çok güzel. İnce telli ve çabuk kabaran saçlarım var. Bu ürünleri kullandığımdan beri saçımı yıkadıktan sonra kabarma asla olmuyor. Müthiş kokuyorlar. Efsane gerçekten J

En çok cezbettiren ikinci özelliği ise; %90 oranında doğal içerikli olması. Organix markasını da kullandım ve ona cidden rakip diyebilirim. Etkileri bana göre tamamen aynı ve bu ürün çok daha uygun fiyatlı!

Şampuan saçı çok iyi bir şeklide temizliyor. Fakat birazcık doğal içerikli olduğundan dolayı sertleştiriyor. O yüzden kesinlikle kremini de kullanmanız gerekli. Krem ise; baya bildiğiniz Hindistan cevizi yağı etkisi gösteriyor. Kaygan, yumuşak bir etki bırakıyor ve saçlarınız söylediğim gibi asla kabarmıyor ;)

Markanın saç serumu ve bakım yağı da var. İlk etapta sadece şampuanı ve kremini alarak deneyimlemek istedim ve bitirmek üzereyim. Eminim geri kalan ürünlerini de satın alırım J Hayvanlar üzerinde deney yapılmadığı belirtiliyor ve üretim yeri de İngiltere imiş.

Fiyat ise; şampuanı 11 kremi 14 gibi bir rakamdı sanırım. Toplamda 25 tl ye iki ürünü de almıştım. İndirimsiz olarak hem de J Öneriyorum şampuan arayışında iseniz kesinlikle deneyin derim ;)


Görüşmek üzere…

10 yorum:

  1. Ben sac kremini bir turlu sevemeyenlerdenim ya zaten yagli bir sac tipim var bide krem kullandigim zaman iyicene parliyorum sanki😃Dus aldiktan sonra saatler gecmeden hemen yeniden yaglaniyomus gibi his aliyorum boyle.Ama yaziniz kullananlar icin cok guzel ve detayli olmus.🖒🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy haklisin kullanamayan cok gerci ☺️ Cok tesekkur ederim yorumun icin ☺️☺️💕

      Sil
  2. Ablamda kullanıyor gayet memnun güle güle kullan 😊

    YanıtlaSil
  3. Saç kremini değil belki ama(yağlanmaya meyilli benimkiler de :( ) şampuanını denemek isterim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de sans verin ☺️☺️💕

      Sil
  4. hımmm yine faydalı bilgi. senin yazıların hep duymadığım şeyler. discovery science gibi oluyooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ☺️☺️🙈🙈🙈🙈 yaaa 🙈🙈🙈🙋🏼

      Sil
  5. Şampuan ve saç kremi konusunda çabuk marka değiştiremiyorum.Ama efsane,%90 doğal,müthiş koku yazmışsın ya merak etmeden de duramıyorum şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence bayilirsiniz 😉😉☺️🙈🙈💕

      Sil