15 Haziran 2017 Perşembe

'Secret the Power'...

Selam herkese…

Bugün sizlere ikinci kez bir kitap önerisi yapmak istedim J Bu kitabı da çok ama çok beğendim. Kitap ise; Secret the Power…



Yazarı Rhonde Byrne. Aslında bu ikinci kitabı, bir de bunun ilki var. O da The Secret. Ama ilk kitabını okumadan da bu kitaba başlayabilirsiniz ;)

Tamamen olumlu düşünmek ve pozitif yaşam adına yazılmış bir kitap. Özellikle kendinizi kötü hissettiğinizde, karamsarlıklarınızda müthiş bir etki yaratıyor. O kadar net bir şekilde yazılmış ki her şey! Yol gösteren, hayatınıza yön veren kitapları her zaman sevmişimdir. İşte bu tam onlardan J

Her şeyin, sevginin çekim gücünden kaynaklı olduğuna sürekli nokta atışı yapıyor yazar. Çekim yasasını, sevgi yasası olarak belirtiyor. Her bölümü okurken gerçekten keyif alacaksınız. Ayrıca okurken küçük küçük notlar alabilirsiniz.

Küçük ve ciltli bir kitap. Çantanıza da atabilirsiniz rahatlıkla. Şuan da D&R’ da indirimde. Motive olmak adına tavsiye ediyorum herkese.

Pozitif düşünce gücüne inanıyorsanız, evinizde bulunması gereken başucu kitaplarından J


Görüşmek üzere…

10 yorum:

  1. İlk kitabı okumuştum ama ikincisi olduğunu bilmiyordum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de direk ikinci kitapla başladım 😬☺️

      Sil
  2. Bu yaz tatilinde oğlum için çok güzel kitaplar aldım,onları okumayı düşünüyorum.Hem de içeriğini de öğrenmiş olurum kitaplarının..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne iyi yapmışsınız ☺️☺️☺️☺️🙋🏻

      Sil
  3. böyle kitaplar güzel fakat bendeki etkisi kitabı okuduktan sonra en fazla 1-2 hafta sürüyor, eskiye dönüyorum :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy evet banada oluyor ☺️☺️☺️😬

      Sil
  4. ilki bir efsane yaaa bunu bilmiyom :) secret olan şey güç verir mi diyor ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süperrr ☺️☺️☺️☺️☺️

      Sil