19 Haziran 2017 Pazartesi

Kulaklarınız Sürekli Çınlıyor mu?...

Selam herkese…

Koşuşturmadan dolayı 2-3 gün bloğa gelemeyince ciddi kendimi boşlukta hissediyorum J İlk başladığımda hiç böyle olacağımı tahmin etmemiştim açıkçası J  Neyse ben hemen konuma döneyim. Kulak çınlaması sorunu yaşıyordum birkaç gündür ve neyse ki şuan yok J Bu sebeple kulak çınlaması sebeplerini merak ettim ve araştırıp sizlerle de paylaşmak istedim J



Aslında genel olarak basit durumlardan kaynaklı, ara sıra olan çınlamalar görülüyor fakat tabi bazen ciddi sebepleri olabiliyor. Aman dikkat diyorum göz ardı etmeyin eğer sürekli ise!

Kulak kiri, kulak enfeksiyonları, alerjik rinit, sinüzit, orta kulakta sıvı birikimi, baş boyun bölgesindeki damar genişlemesi, düşük ya da yüksek tansiyon, tiroid sorunları en başı çeken sebepler ve en sık görülenleridir. Ki bende ki de malum alerjik problemli olduğumdan olmuş J Doktor önerisi ile birkaç damla yardımıyla kurtuldum ;)

Yüksek ses ile müzik dinlemekte baş sebeplerden. Aman bu duruma dikkat gerçekten ilerisi için büyük sorunlara zemin hazırlıyor. Hiç gerek yok cidden J

Bir de şaşırdığım doktorumun da söylediği bir sebep var. Bu da anemi! Kansızlık sorunu olan insanların kırmızı kan hücreleri az olduğundan kan akışı daha hızlı oluyor ve bu da kulakta ara sıra çınlamaya sebep oluyormuş. Araştırdım internette de rastladım. Dip not olsun size J

Sağlık önemli, dikkat edelim ki mutlu hayat bizle olsun ;)

Görüşmek üzere…



8 yorum:

  1. Anemiden kaynaklandığını duymamıştım hiç.Faydalı bir yazı olmuş.Emeğinize sağlık.Sağlıklı günler dilerim.:)

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun ve teşekkürler bilgiler için :)

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun..Amann kulak çınlaması işte diyoruz ama o amannn dediğimiz şeye neler yol açıyor muş meğer?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay sormayın vallahi ☺️ Çok teşekkürler ☺️

      Sil