1 Haziran 2017 Perşembe

Freshies Ağız Kokusu Kapsülü...

Merhaba herkese…

En son yazımda ağız spreyinden bahsetmiştim ve daha doğal alternatif bir ürün de olduğunu söylemiştim. Yazımdaki yorumlarda da alternatif ürünü merak edenler oldu ve söz verdiğim gibi hemen paylaşıyorum J


İllaki bilenler vardır ama yine de sizlerle paylaşmak istedim! Ürün Freshies J Tamamen doğal içerikli. Hemen belirteyim içeriğini de; nane yağı, maydanoz yağı, kekik yağı ve sığır jelatini. 
Herhangi bir tatlandırıcı, koruyucu veya renklendirici asla içermiyor ki üründe belirtiliyor zaten ;)

Gelelim etkilerine ve kullanımına. Soğan, sarımsak gibi kokulu olan gıdaların veya baharatlı gıdaların meydana getirdiği ağız kokusunu tamamen yok ediyor. Evet, bunu yapıyor %100 eminim ;)

Paketi bildiğiniz ilaç gibi aslında. Yemeklerden sonra en fazla 2-3 adet su ile birlikte içiyorsunuz. 15-20 dk içerisinde kokudan eser yok. Aslında daha da kısa sürede bunu yapıyor!

12 kapsül, 24 kapsül veya 90 kapsül olarak paketleri mevcut.  Hiçbir yan etkisi yok ki zaten gördüğünüz gibi içeriği tertemiz ;)

Migroslarda, Macro Center’larda veya Eczanelerde satılıyor. Bildiğim kadarıyla bir de internet dışında başka bir satış yeri yok.

12’lik kapsülü de çantaya at çık bir ürün J Fiyatı da gayet uygun. 10-15 tl gibi bir rakam hatırlıyorum 12’lik kutusu için J

Umarım bu ürünü de beğenmişsinizdir J


Görüşmek üzere…

23 yorum:

  1. Görmüştüm ama denemedim hiç bu tavsiyedn sonra alıp bir tane çantaya atmak lazım bende hep naneli şeker gezdiririm ama şeker sonuçta ne kadar sağlıklı ve doğru bir Secimdir diye aklımın bir kenarında soruydu yani, teşekkür ederim tavsiye icin😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pişman olmazsın kesin ☺️ Ben teşekkür ederim 😊😊

      Sil
  2. Selaaam :) Ben geldim ^-^ Takipteyim :)

    YanıtlaSil
  3. Bu daha da güzelmiş.Daha doğal olması da hoşuma gitti.Çantaya atmak lazım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynenn daha temiz en azından 😊😊😊

      Sil
  4. Hiç denemedim ama koku gidermesi güzel bir şey :) Teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ☺️aynen süper bir ürün ☺️ ben teşekkür ederim 😊

      Sil
  5. ramazan aylarında özellikle kullanılabilir

    YanıtlaSil
  6. ay bunu hemen alayım listerinden daha kolay deseneee :)

    YanıtlaSil
  7. migros'ta görünce hemen alayım. çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. Merhaba! Blogunuzu yeni kesfettim:) Tavsiye ve önerilerinizi bi an önce değerlendiricem:) Takipteyim Ben de bekliyorum muhakkak<<http://lavvienrose.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.. Hoşgeldinn bende hemen geliyorum sana ;)

      Sil
  9. Merhaba canim blogunu çok beğendim 🤗 bende bloğuma beklerim 😙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam çok teşekkür ederim ☺️ Hemen geliyorum bende ☺️☺️

      Sil
    2. Ama gelemiyorum profiline hata veriyor canım 😔

      Sil
  10. Merhaba canım bloğunu yeni keşfettim hemen takibe aldım :) ayrıca bu güzel paylaşım çok faydalı paylaşımdan dolayı teşekkür ederim uygulamak isterim :) sevgiler

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam hoşgeldinn bende hemen geliyorum ☺️☺️☺️

      Sil
  11. Bu ürün tam Ramazan iftar sonraları için kullanışlı olur gibi geliyor,tabi diş fırçalamanın mümkün olmadığı zamanlarda..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum ☺️☺️☺️

      Sil