10 Haziran 2017 Cumartesi

Essence Express Dry Drops (Oje Kurutucu)...

Herkese selam…

Bugün biraz farklı bir ürün paylaşmak istedim. Çünkü gerçekten çok ama çok memnunum bu üründen J Essence express dry drops!



Malum oje sürdükten sonra kurumasını beklemek ciddi bir sorun. Bulaşma olasılığı birazcık yüksek oluyor. En azından benim için öyle J Bu sebeple hem zamandan tasarruf etmek için, hem de bulaşmasını önlemek için bir oje kurutucu şart oluyor. Ojeyi matlaştırmadan bunu yapmasını istiyorsanız, bir de pratik olsun diyorsanız tam size göre bir ürün ;)

Ürün, damlalık şeklinde cam şişede. Ojeyi sürdükten hemen sonra 1 damla tırnağınıza damlatıyorsunuz ve 50 sn.de tamamen kurumuş oluyor. Hafif bir yağlılık hissi bırakıyor, o yüzden kullanıp bekledikten sonra el yıkama ihtiyacı duyabilirsiniz J

Uzun süre gidiyor, malum damla formlu olduğu için J Sprey formda olan başka bir oje kurutucuyu da kullanmıştım ama (markasını tam hatırlamıyorum Flormar olabilir yanlış olmasın), matlaştırma etkisi göstermişti ve kullanımı pek pratik gelmemişti bana. Etrafa saçılmasından da dolayı tabi. Ama bu üründe tam tersi J

Rosmann’larda veya Eve Shop’larda Essence standlarında bulunuyor. Fiyatı da yanlış hatırlamıyorsam 8 tl olması lazım. Tavsiye ediyorum kesinlikle J

Görüşmek üzere…


22 yorum:

  1. Denemek lazım aslında bende tam kurudu derken bulaşmasına gıcık oluyorum fiyati da iyiymis😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, memnun kalırsınız eminim ;)

      Sil
  2. Kurutucu spreylerle işimi hallediyorum genelde :) Bakayım canım <3 Eline sağlık <3

    YanıtlaSil
  3. Bu güzelmiş. Kullanışlı olması önemli.Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  4. Özellikle koyu renk ojelerde gerekli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynenn tam kurtarıcı oluyor ☺️☺️

      Sil
  5. Oje süreydim iyiydi :) İnan evde,iş,çocuk derken oje kalmıyor ki tırnakta sürüp kurutayım :) Ama pratik bir ürüne benziyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız valla ☺️☺️☺️

      Sil
  6. oje kullanmıyorum ama faydalı bir yazı olmuş

    YanıtlaSil
  7. Oje ara sıra kullanıyorum. Tavsiye için teşekkür ederim... :)))

    YanıtlaSil
  8. Özellikle bana gerekli sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ☺️☺️☺️ bende aynıyım 🙈

      Sil
  9. Gittigimde mutlaka bakacagim:))

    YanıtlaSil
  10. benimde kaçtır gözüme takılıyor şu an flormarınki kullanıyorum bitince bunu alayım en iyisi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asiri memnun kalirsin eminim ☺️☺️

      Sil
  11. denemek istiyorum ben de bunu, teşekkkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim ☺️☺️☺️

      Sil