13 Haziran 2017 Salı

Avene Eau Thermale...

Merhaba herkese…

Sıcak havalar artık yüz göstermeye tamamen başladı ve cildimizin de bakımları değişim göstermek zorunda kaldı J


Benim size en iyi tavsiyem özellikle bu dönemlerde termal suları hayatınızın tam ortasına yerleştirin. Aşırı bir ferahlama, cilt için müthiş bir takviyedir ve inanın çok faydalı olacaktır. Günün her zamanında rahatlıkla kullanabilirsiniz. Kullandıkça da hak vereceksiniz eminim ✌



Birçok dermo markada termal su bulunmakta. Ben 3. şişe olarak Avene markasını kullanıyorum. :) Çok da memnunum.  İçerik resmini ekledim ama yine de belirteyim; bikarbonat, sülfat, klor, kalsiyum, magnezyum, sodyum, bor, çinko, bakır ve kadmiyum.  Ph seviyesi ise 7.5 yani bazik bu da iyi bir şey ;)

Hassas ciltler için de uygun. Cildinizde kızarma, allerjen etkileri, aktif sivilce gibi sorunlar var ise aşırı bir rahatlama sağlıyor. Defalarca denedim, çok güzel yatıştırıyor.  

Kullanımı; cilt üzerine püskürtüyorsunuz ve birkaç sn. bekleyip, parmak uçlarınızla tampon hareketler ile uyguluyorsunuz. Eğer buzdolabında da bekletirseniz yazın süper oluyor ☺

Genelde 50 ml olanı tercih ediyorum, çantada da rahatça taşımak adına. Avene ürünleri zaten beni genelde memnun etmiştir. Bu ürünü de tavsiye ediyorum sizlere ;)


Görüşmek üzere…

26 yorum:

  1. Ben de yıllardır avene kullanırım, memnunum. Dermatolog doktor yakınımında tavsiye ettiği bir marka. Aslında dermokozmetik hiç kullanmak istemiyorum ama sınırlı da olsa kullanıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ☺️ illaki kullanmak durumunda kalıyoruz maalesef ☺️☺️ sevgilerr

      Sil
  2. en sevdiğim termal su aveneninki :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohhh benden birisi daha var ☺️☺️☺️💕

      Sil
  3. Ben de deneyeyim bunu. Teşekkürler bilgilendirme için :)

    YanıtlaSil
  4. Aven markasının termal suyunu teknede kaybetmiştim.Sonra da hiç kullanmadım tekrar :)) Teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ☺️☺️☺️☺️ ben teşekkür ederim 💕

      Sil
  5. Bu markayı ve dahası termal suyu kullanmadım hiç..Etkilerini detaylı incelemek lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir ürün tavsiye ederim ☺️☺️

      Sil
  6. Hangi markadan seçeceğime karar veremedim bir türlü. Bioderma özellikle baskın geliyor Avene'e göre. Mutlaka alınmalılardan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bioderma da güzel haklısın ❤️☺️

      Sil
  7. Gayet güzel bir öneri. Cildi rahatlatan bir sıvı anladığım kadarıyla. Ben de kullanmak isterim. Hemen notumu aldım canım. Teşekkürler. Sevgilerimle kızım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim Ece ablacımm ☺️ Kocaman sevgiler sana ❤️❤️❤️

      Sil
  8. Bir ara kullanmistim guzel bir urun:))

    YanıtlaSil
  9. la roche kullanıyordum avene de bir şans vereyim

    YanıtlaSil
  10. La Roche kullanmıştım ama avene de bakayım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ☺️☺️☺️ bundanda memnun kalırsınız 😊

      Sil
  11. İşte mükemmel bir avene ürünü daha :) kullanıp memnun kalmana sevindim. Çok önceleri başka bir marka (adını hatırlamıyorum) denemiştim ama randımanlı kullanmadığımdan olsa gerek bir şey anlamamıştım. :) teşekkürler tanıtıma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ben teşekkür ediyorum asılll :)

      Sil