30 Mayıs 2017 Salı

Mentollü Ağız Spreyi...

Selam herkese…

Bugün yine kurtarıcı bir üründen bahsetmek istiyorum J Fresh Breath ağız spreyi!


Ben yıllar sonra bir şans vermek istedim ve resimdeki ürünü aldım.
Malum dışarıda bazen soğan-sarımsak yiyebiliyorsunuz ve açıkçası sakızlar pek etkili olmuyor bunun için. Hoş bir görüntü de olmuyor zaten ;) Daha pratik olması açısından, (çantaya at çık bir ürün J) gayet kullanışlı. Aşırı bir ferahlık sağlıyor. Şeker içermiyor, bu güzel bir şey.

İçeriği ise beni pek rahatsız etmedi. Su, alkol, gliserin, aroma, sodyum sakkarin, mentol ve sitrik asit içeriyor. Sodyum sakkarin yapay tatlandırıcı olarak kullanılıyor. Bir tek bu birazcık tereddüt ettirdi ama çiğnediğimiz sakızların içeriği çok daha kötü. Hiç dikkat ettiniz mi bilmiyorum J

Alternatif çok temiz içerikli bir ürün daha var, onu da anlatacağım sonra J

Ürünü tavsiye ediyorum. Tek fıs yeterli J Watsons’larda satılıyor sadece diye biliyorum. Bende oradan aldım. Fiyatı da gayet uygundu. J


Görüşmek üzere…

20 yorum:

  1. Bu tarz bir ürün arıyorum ama içeriği daha temiz önerini merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda onu da yayınlayacağım ;) :)

      Sil
  2. Böyle ürünleri sevsemde niyese hep unutuyorum bi kenarda kaliyor sonrasi çöp. Alışamıyorum galiba 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ☺️☺️☺️ pratik oluyor ama bende senin gibi bırakıyorum bir köşede bazen 😬😊

      Sil
  3. Ne güzelmiş bunu hiç denememiştim... Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen güzel bir ürün bir dene istersen ☺️☺️ Sevgilerrr kocamannn ☺️

      Sil
  4. Oruçu bozarmi 😀 şaka bir yana normal zamanlarda sart gibi bisey dimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihi 😬😬😬 güldürdün valla 😊😊 aynen normalde dışarıda çok kurtarıcı oluyor 😉💕

      Sil
    2. Ayy hahah:)) Ben de koptum. Bence süper! Bundan böyle herkes gönül rahatlığıyla soğanlı dürüm yiyebilir:D

      Sil
    3. 😬😬😬 aynen valla artık sorun yok 😉☺️

      Sil
  5. bu tür spreylerde içeriği çok önemli, diğer önerinizi de bekliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ☺️ en kısa sürede yayın yapacağım 😊😊😊

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Kesinlikleee ☺️☺️☺️☺️

      Sil
  7. bende bu tarz ürünleri çamtamdan ayırmıyorum ama unuttuğum zamanki tek kurtarıcı sakız oluyor

    YanıtlaSil
  8. Ay yok ben diş macunumu çantamda taşımayı tercih ederim :D Aklıma fıs fıs ismail geldi ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ahah :) yazarken benim de aklıma geldi ;)

      Sil