6 Mayıs 2017 Cumartesi

Flormar Tırnak Bakım Yağı...

Herkese merhaba…

Birkaç hafta önce kullanmaya başladığım ve çok memnun kaldığım bir üründen bahsetmek istedim sizlere. Mutlaka bilenler vardır. Flormar Care&Go Nail and Cuticle Oil.



Ürün tamamen tırnaklara bakım yaparak, kütikülleri yok etmeyi vaat ediyor ve bence bunu başarıyor J İçeriğinde çok rahatsız edebilecek bir şeye rastlamadım. Sadece sanki bir renklendirici gördüm (D&C Yellow No.II). 😈 Sadece ilaçlarda ve kozmetikte kullanılan bir renklendirici madde imiş bu.  İçerik kısmında en sonda yer aldığından az miktarda kullanılmış. Çok da rahatsız etmedi bu sebeple J

Limon yağı ve tatlı badem yağı içeriyor. Ürünün içerisinde bir sünger var ve bu sebeple gayet pratik. Hafif bir limon kokusu bırakıyor ve rahatsız etmiyor.  Fiyatı 10 TL.

Genel olarak ürünü beğendim ama derseniz ki yok yine de kimyasal diye o zaman önerim Hindistan cevizi yağı ile tırnaklarınıza bakım yapmanız. O da aynı işlevi fazlasıyla yapıyor zaten J


Görüşmek üzere…

6 yorum:

  1. Bende sephoranın bu tip bir ürününü kullanıyorum etkisi güzelde kısa süreli olması kötü güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kisa sureli birazcik ☺️☺️ Tesekkur ederimm ☺️☺️

      Sil
  2. Hiç bakım yapmadım daha önce tırnaklarıma zaten uzun tırnak sevmiyorum. Çok sık oje de yapmam yoksa hava almaz sararırlar

    YanıtlaSil
  3. Bu ürünü öğrenmem çok iyi oldu canım:) Flormar ürünlerini son zamanlarda çok beğeniyorumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende çok beğeniyorum artık canım :)

      Sil