9 Mayıs 2017 Salı

Essence Pure Skin 4'ü Bir Arada Sivilce Karşıtı Krem Temizleyici...

Selam…

Uzun süredir kullandığım ve etkisini gerçekten gördükten sonra yazmaya karar verdiğim bir üründen bahsetmek istedim. Essence pure skin 4 ü 1 arada sivilce karşıtı krem temizleyici.



Eğer cildiniz yağlıya dönükse ve en önemlisi cildinizi matlaştırmak istiyorsanız gerçekten aradığınız ürün bu. Fiyatı çok çok uygun kesinlikle şans verin derim. Sivilce karşıtı olması da cidden bonusu diyebilirim J

Kullanımdan sonra yüzünüzü matlaştırıyor ve baya pürüzsüzleştiriyor. Uzun süre günlük temizleyici olarak kullandım ve etkisini gördüm.  

İçeriğinde ise; çinko mevcut. Cilt için mükemmel bir mineraldir. Alkol ve parfüm içeriyor. Sizi rahatsız edebilen içerikler bunlar, hatta birçok kişiye alerjen etki yapabiliyor ama benim cildim o kadar hassas ki bana yapmadı J 

Ben ürüne şans verdim pişman olmadım ve bitirdim. J  Tekrar alır mıyım derseniz, şuan farklı bir temizleyiciye geçtim. Cilt için, aynı ürünü bittikten sonra arka arkaya kullanmayı pek sevmiyorum. Farklı ürünler de bazen şaşırtıyor beni. (bu ürün gibi, böyle bir etki beklemiyordum açıkçası). Ondan da memnun kalırsam paylaşacağım.  

Bu ürünü eğer  kesinlikle kuru - normal bir cildiniz yok ise öneririm J


Görüşmek üzere…

4 yorum:

  1. ben pek anlamanda Benim küçük kardeşim meraklıdır böyle şeylere Evde ki çekmece adlı başını gidiyor :)) ama öğreniyorum sayenizde bende :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ☺️☺️☺️☺️ çok teşekkür ederim ☺️ ne mutlu bana 😍

      Sil
  2. Şu giriş cümlen gerçekten çok önemli..Uzun süre kullandım ..Bu benim için önemli bir ayrıntı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın kesinlikle. Önemli olan gerçekten memnun kalınan veya kalınmayan ürünleri paylaşmak.Yoksa o kadar ürün var ki. Denemeden yorumlamak kötü :) teşekkürler...

      Sil