13 Mayıs 2017 Cumartesi

Elma Sirkesi Deyip Geçmeyin...

Selam herkese…

Elma sirkesi mi? Yıllardır hayatımdan hiç eksik edemediğim mucize yaşam iksiri inanın ki!



Vücudunuzu içten ve dıştan en güzel tedavi eden, doğal bir ilaç aslında. Önce faydalarından bahsedeyim sonra da kullanımından.
  • Bağışıklığı güçlendirir (kanıtlanmış).
  • İçeriğindeki yüksek potasyum ile kalp-damar hastalıkları risklerini minimuma düşürür.
  • Sindirim sistemini düzenler. Özellikle gaz, spazm, kabızlık için birebirdir.
  • Sivilcelerin en nefret ettiği şeylerden biridir J Cilt lekelerine de etkisi yüksektir.
  • İltihap önler, yaraları çabuk iyileştirir, güneş yanıklarına iyi gelir.
  • C vitamini kaynağıdır.
  • Asetik asit içerdiğinden dolayı kilo vermede yardımcıdır.
  • Saçlarınızdaki kepeği siler süpürür.

Aslında daha çok faydası var ama benimde başlıca bildiklerim denediklerim bunlar.


Ben her sabah 1 bardak suya 1 yemek kaşığı ilave edip, yavaş yavaş içiyorum. (Fazlasını içmiyorum, abartmanın anlamı yok ) J Sindirime asla bir yan etkisi olmuyor. Daha zinde hissediyorsunuz kesinlikle. Sivilcelerde aşırı azalma ve lekelerde silikleşme oluyor %100 eminim ;) Sivilce ve lekeler üzerine pamuk yarımı ile tampon hareketler ile uygulamanızda daha hızlı sonuç verecektir. Tavsiye ederim. Fakat alabilirseniz organik olanları kullanmanız daha iyi olacaktır…

Görüşmek üzere...

10 yorum:

  1. Elma sirkesi gerçekten çok yararlı. Faydalarını annemden işitmiştim bende. Paylaşım da güzel olmuş, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm ☺️☺️

      Sil
  2. Elma sirkesinin yararı çok.Kullanmakta fayda var.Ben de bir ara elma sirkesi yapımına merak sarmıştım.Faydalı bir bilgi paylaşımı olmuş.Emeğinize sağlık.:)

    YanıtlaSil
  3. evet sürekli duyuyorum faydalarını fakat ev yapımı olması ve mide problemi olmaması çok önemliymiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynenn haklısınız ☺️☺️☺️

      Sil
  4. ağzımda çok aft çıkardı bir ara stresten. elma sirkesi ile gargara yapardım 2 gün uçup giderdi. Aynı şeyi boğaz enfeksiyonumda da denedim. İlaçsız atlattım şaka gibiydi vallahi (yazar gülüyor)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) :) ne iyi yapmışsınız :) oh ilaçsız yaşam en güzeli ya ;)

      Sil
  5. su ile içmedim ama salatada kesinlikle seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ☺️☺️ aynen çok güzel oluyor 😉

      Sil