22 Mayıs 2017 Pazartesi

Dermaroller Deneyimim...

Herkese merhaba…

Kocaman bir mutluluk eşliğinde müthiş bir deneyimimden artık bahsetmek istiyorum sizlere. Uzun süre kullandım, emin oldum ve öyle yazıyorum şüpheniz olmasın J Dermaroller deneyimimi anlatıyorum J

Bilenler tabiki de vardır, aynı şekilde bilip de kullanmaya çekinenlerde olabilir. Bir dermatolog önerisi de sonuna kadar önemli evet ama ben dayanamadım ve bilinçli bir şekilde kullandım. İyiki de almışım diyorum çünkü sonuç mükemmel! Hemen anlatıyorum J


Dermaroller, cilt iğneleme işlemidir.  İğne boyları 0.25 mm ile 1.5 mm arasında değişiyor. Kullandığınız alana göre iğne seçmeniz gerekli. Ben yüzümde kullanacağım için ve özellikle gözenekler için kullanmak istediğimden dolayı 0.5 mm’lik 540 iğneliyi tercih ettim. Ufak bir araştırma ile de sorununuza göre iğne boyutu seçebilirsiniz. Kliniklerde 1.5 mm iğneler kullanılıyor ve tek kullanımlık oluyorlar. Dolayısıyla iğneler büyüdüğü için ciddi acısı oluyormuş. Ev tipinde bence 0.5 mm gayet yeterli. 0.5 den yüksek kullanacaksanız bence kliniğe gitmeniz daha iyi olacaktır. Tek başınıza yapmayın derim.

Mantığı, iğneler cildimizin en üst tabakası olan epidermise zarar vermeden, minik delikler açıyor. Bu sayede cilt zedelendiğini hissediyor. Çok hızlı bir şekilde kolejen üretimini arttırıyor. Kullandıktan hemen sonra üzerine uyguladığınız serum ile de etki iki katına çıkıyor. Bir de uykuya geçtiğiniz için onarım hızı daha fazla artıyor. Oh sizde sonra keyfini sürüyorsunuz J



Dikkat edilmesi gerekenler;
  • Sizden başka asla kimse kullanamaz. (hijyen amaçlı)
  • Her kullanımdan önce kendi dezenfaktanı ile hijyen sağlamalısınız. (oksijenli suda da birkaç dk bekletebilirsiniz)
  • Eğer yüzünüzde aktif olarak akne, sivilce varsa asla kullanmayın, sivilcelerin geçmesini bekleyin. yoksa sivilcelerinizi yaymış olursunuz!
  • Bence titanyum materyalli tercih edin.
  • İğnelerin kırılmış olmamasına dikkate edin.
  • Sabahları değil akşamları uyumadan önce temizlenmiş cilde uygulayın. Gece onarım oluyor ve güneşe maruz kalmamış oluyorsunuz.

İstenilen sonuç için en azından 8-10 uygulama gerekli. Tabi yaş, beslenme, uyku düzeni gibi etkenlere göre değişim gösteriyor. Günlük omega 3, probiyotik ve ara ara da çinko takviyesi aldığımdan dolayı, gıdacı olarak beslenmeme de dikkat ettiğimden dolayı (J) onarım hızım çok yüksek oldu. Şanslıydım yani J

Geceleri uyumadan önce temizlenmiş toniklenmiş (gül suyu tercihim her zaman) cilde kullanım kılavuzundaki şekilde uyguladım. Üzerine hemen C vitamini serumu kullandım. Arkasından da hemen Caudalie Grape Water sıktım (bu ürünü ayrıca anlatacağım çünkü efsane) ve bıraktım hiç ellemedim.  Ciltte emilim gerçekleşince, direk uykuya geçtim. 0.5 mm’lik iğneliyi haftada iki kez kullanmanız önerilmiş ama ben  4 kez kullandım yani birer gün ara vererek.

8 uygulamada gözeneklerimden neredeyse kurtuldum J Sivilce lekelerine elveda dedim J Işıldayan, tonları eşitlenmiş bir cilde merhaba dedim J

Son günlerde birçok kişi cildine ne yaptırdın diyor! Bu cümlenin keyfini siz düşünün artık J

Sormak istediğiniz bir şey olursa hemen dönüş yaparım J

Görüşmek üzere…


35 yorum:

  1. sivilce lekeleri için düşündüğüm bir şey ama çok korkuyorum çok acıtır diye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnan acısı yok ☺️ Sadece alın bölgende kemik yoğun olduğu için birazcık minicik sızlama oluyor o kadar ☺️

      Sil
    2. aa öyle mi, kesinlikle araştıracağım bunu teşekkürler :)

      Sil
    3. Ben teşekkür ederim ☺️

      Sil
  2. Çok merak ettim ama asla cesaret edemem 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ☺️☺️ etkisi inanılmaz diye bi cesaret yaptım ☺️☺️☺️

      Sil
  3. almıştım ama bir türlü uygulama yapamadım ...

    YanıtlaSil
  4. İlgimi çekti.. fiyatı ne kadar acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Markasina gore ignelere gore degisiyor. Ben resimde gordugunuzu 50 tl ye aldim online olarak ☺️☺️

      Sil
  5. çok ama çok merak ettim... deneyeceğim galiba ... sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle deneyim derim ☺️☺️☺️

      Sil
    2. şimdi internette araştırıyorum. ayıp olmasa nereden aldınız .. özelden de yazabilirsiniz soslubadem@gmail.com

      Sil
    3. Mailinize atiyorum ☺️☺️☺️

      Sil
  6. ilginç yaaaa yine senden duydum bir şeyi ilk defa, her zamanki gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ne mutlu bana ☺️☺️☺️☺️

      Sil
  7. Hep duyuyorum ama cok korkuyorum💘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanki hiç korkulması gereken bişi değil ☺️☺️☺️☺️

      Sil

  8. Ay ilk defa duydum ve cok.sasirdim 😁 banada mailden dönermisin nereden aldigini bende bi ablama diyim 😁 ozlemhamdiakgun@gmail.com sevgiler canm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yolluyorum hemen ☺️☺️☺️

      Sil
  9. gerçekten harika bir şeye benziyor ama benim yaşım 19 sizce bunu yapmam için erken mi? Ben erken olduğu kanaatindeyim ama gözeneklerim rahatsız ediyor gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence çok erken canım ☺️ En az 25 yaşında olman gerekli ☺️ Sen günlük cildine uygun ürünlerle cilt temizliğini yap bence, nemlendirmeni ihmal etme. Ama jeotermal kil maskesi işine kesinlikle yarar. Yazmıştım onu da. Bulursun önceki yazılarımda. Ciddi iyi geliyor gözeneklere ve tamamen doğal bişi 😉☺️☺️ Bence faydasını görürsün 😊😊

      Sil
  10. Her ne kadar başarılı sonuçlar alsan da ben de biraz çekindim,işin içine iğne falan girince...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar minik iğneler ki ama, mikro delikler açıyor ☺️ Haklısın da ilk kullanımdan önce bende acaba demedim değil ☺️ Ama şuan iyiki diyorum 😊😊

      Sil
    2. İşte bu da önyargımızın bir savunma mekanizması galiba...

      Sil
    3. O kadar merak ettim ki keşke foto cekseydiniz 😊 peki ben de rica etsem o adresi 😉 sezerozsen@gmail.com

      Sil
    4. Keşke öncesi sonrası yapsaydım :) yolluyorum mailinize :)

      Sil
  11. İlk olarak Çağla Şikel'in videosunda görmüştüm ve denemek istedim bir an önce. Ama sen o kadar güzel anlatmışsın ki faydalarını ve kesin karar verdim . Çok teşekkürler. Markası çok önemli mi? Şuan yurt dışındayım belki iyi bir markayı fiyata bulabilirim . Sevgiler ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ☺️ Marka değil de ilk kullanım olucağı için 540 iğnesi olması ve 0.5 mm olması bir de titanyum olması süper olur ☺️ ❤️

      Sil
    2. Notumu alıyorum çok teşekkür ederim 💕

      Sil
  12. Beni de tedirgin ediyor ama güzel anlatmışsın. Öncesi sonrası fotoğrafın da olsa müthiş olurdu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy evet ya keşke onuda baştan çekseydim ☺️😬😬☺️

      Sil
  13. Merhabaa sonunda kullanım öncesinde cildini gül suyuyla arındıran ve nerdeyse hemen cevap yazan biri :D Sırf her yerde yazan şaşalı isimli fiyatı tuzlu ürünlerim olmadığı için 1 aydır yapmayı bekliyorum. Şimdi dermarollerı spreyiyle dezenfekte etiikten sonra cildimi vichy normaderm yüz temizleme jeliyle temizleyip gül suyuyla tonikledikten sonra yapıp ardından yves roshe nin hydra vegetal nemlendiricisiyle nemlendirsem uygun olur mu yoksa 1-2 saat bekleyip öyle mi sürmeliyim kremi ve son bir soru beyaz minik yağ bezemsi noktalara uygulamalı mıyım yoksa es mi geçmeliyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamm :) ilk sorunuz için beklemeden direk uygulayın ki mikro kanallar açıkken cildin çok alt katmanlarına erişmiş olun :) ikincisi için ise; es geçin derim ;) ;)

      Sil