25 Mayıs 2017 Perşembe

Caudalie Grape Water...

Herkese merhaba…

En son Dermaroller paylaşımımda (Dermaroller deneyimim) belirtmiş olduğum Caudalie Grape Water ürününden bahsetmek istiyorum.


Bu markanın birçok ürünü cildime çok güzel etkiler gösterdi. Grape Water’da bunların arasında. Vadettikleri; cildi nemlendirmesi, en hassas ciltleri bile yatıştırması, koruyucu ve parfüm içermemesi.

İçeriği bildiğimiz üzüm suyu J Peki bunun içeriği ne derseniz; eser miktarda elementler var ve bunlar ciltte yatıştırıcı etki gösteriyor. İçeriğindeki mineral tuzlar onarım sağlıyor. Sakkaridler ise nemlendirme etkisi gösteriyor.

Ürünü sıkıp cildinizde bırakıyorsunuz. Kendi kendine kuruması gerekiyor, herhangi bir ovalama işlemi ya da krem gibi yayma işlemi yapmıyorsunuz. Durulama gerektirmiyor. Bir de benim gibi dermaroller sonrasında uygularsanız müthiş bir etki yaratıyor ;) Cildin alt katmanına daha rahat geçmiş oluyor. Ferahlık sağlıyor evet ama kokusu bir tık kötü J Fakat çabuk emildiğinden kokuda geçiyor hemen ;) Yaz aylarında buzdolabında saklayıp kullanmanız daha fazla ferahlık hissi veriyor.

75 ml ve 200 ml olmak üzere iki farklı boyutta satılıyor. Ben 75 ml kullanıyorum çantaya da atıp çıkmak adına J

Kesinlikle tavsiye ediyorum. Şans verin derim J


Görüşmek üzere…

8 yorum:

  1. Benimde uzun zamandır merak ettiğim bir ürünüdü :) Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve artık takipteyim :)
    Bana da uğrarsanız çok sevinirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamm :) hoşgeldinn :) hemen uğruyorum bloguna ;)

      Sil
  3. Güzel markadır zaten buda aklımda olsun:))

    YanıtlaSil
  4. seni keşfedici ilan ediyoruuuum :)

    YanıtlaSil