11 Mayıs 2017 Perşembe

Altapharma Melkfett Krem (Aynısafa Çiçeği Özlü Krem...

Selam…

Bugün sizlere kullandığım ama ilk kez memnun kalamadığım bir üründen bahsetmek istiyorum. Aslında bloglara baktığımda genelde memnun kalınmış ama nedendir bilmiyorum ben onlardan değilim J Ürün, Rosmann’larda satılan Altapharma melkfett krem yani Aynısafa çiçeği özlü krem.


Aynısafa çiçeği, aslında o kadar faydalı bir bitki ki! Çay olarak içildiğinde idrar söktürücü, tansiyon düşürücü, kan temizleyici ve daha birçok faydası var. Dıştan cilde uygulandığında ise; yaşlılıkta meydana gelen lekelerde etkili, ayak mantarında, isiliklerde, sivilce lekelerinde etkilidir. Yara iyileştirici özelliği de vardır. Saymakla bitmiyor yani.

Bende bütün bunları göz önüne alarak geçenlerde bu kremi aldım ve denemek istedim. İnanın hiçbir beklentimi karşılamadı. Bildiğiniz vazelin J İçeriğine güvendim ama olmadı yok J Lekeler üzerine sürdüm, sivilce çıkardı. Ellerime kullandım, yapış yapış bir his bıraktı ki hiç sevmem.

Fiyatı gayet uygun ve kocaman bitmek bilmez zaten. Ama sonuç benim için hüsran! Kullananlar var mı (ya da bilenler), ben mi hata yaptım kullanımında acaba J Sizlerin yorumlarını gerçekten merak ediyorum. J


Görüşmek üzere…

2 yorum: