22 Mart 2017 Çarşamba

The Body Shop Sabunları...

Uzun bir aradan sonra herkese merhaba…

The Body Shop’ın katı sabunlarını kullanıyor musunuz? Bir sürü çeşidi ve mis gibi kokuları var.

Öncelikle içerikleri gayet temiz. Cilt ile gerçekten çok uyumlu. Hiçbir şekilde bir sorun yaşamadım.




İlk önce çilekli olanını kullandım ve kokusuna bayıldım J Çokta memnun kaldım. Karmaya dönük bir cildim var ve sabah akşam yüzümü bu sabun ile yıkadım sonra nemlendirici uyguladım.

Şimdi de resimde gördüğünüz Hindistan cevizli olanını kullanmaya başlayacağım. Eminim o da gayet güzeldir. Normal cilt temizleyicilerine göre içeriği daha az ve bir tık daha güvenilir.

Tavsiye ediyorum, umarım memnun kalırsınız sizde…


Görüşmek üzere…

18 yorum:

  1. Kızım da duş jellerini kullanıyor. Çok memnun.

    YanıtlaSil
  2. Yazdım bir kenara
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederimm 😊😊😊😊

      Sil
  3. bende ilk duydum bu sabunu ama sayende öğrenmiş oldum teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm 😊😊😊

      Sil
  4. Hindistan cevizi kokusunu ben de merak ettim...

    YanıtlaSil
  5. Çok sevdigim bir marka.

    YanıtlaSil

Powered by Blogger. Blogger Template by Intikali.org. Supported by Iskael and BlogSpot Design.