1 Mart 2017 Çarşamba

Natura Therapy Pell-Of Mask...

Merhaba herkese…

Kil mucizesine inanıyor musunuz?  Ben 15 gündür inanıyorum çünkü gerçekten müthiş imiş J
Malum doğal olduğundan dolayı şans vermeyi tabikii de daha çok istedim J Çok araştırdım ve bu üründe karar kıldım. Fiyat-performans çok çok iyi.



Ürünün özelliklerini belirtmek istiyorum. Zaten üzerinde de yazıyor resim ekledim ama tam çıkmamış gibi. Tekrar yazıyorum o yüzden.
  • Yüzü derinlemesine temizler, doğal detoks uygular.
  • Doğal nano mineral ve tuzlar ile cilt altına inerek cilt dokusunu sıkılaştırır ve kırışıklıklar ile     kaz ayaklarını giderir.
  • Ciltte bulunan akne ve sivilceleri giderir.
  • Güneş lekeleri, hamilelik lekeleri ve çilleri giderir.
  • Yüzdeki ölü derilerin peeling ile atılmasını sağlayarak yüzü gençleştirir.
  • İçeriğinde bulunan doğal flor gazı sayesinde rahatlık ve ferahlık hissi verir. Stresi ve günün       yorgunluğunu alır.
  • %100 doğal spa ürünüdür.
  • Natural bir ürün olarak kesinlikle hiç bir kimyasal ve yapay katkı maddesi içermez.

Ben gerçekten çok memnunum ve bu yüzden sizlerde de paylaşmak istedim. Eğer aşırı hassas bir cilde sahip değilseniz öneriyorum çünkü 10 dk. kadar bekletip ılık su ile yıkıyorsunuz. Ama 10 dakikanın son 3-4 dakikasında gerçekten çok yakıyor ve yıkadığınızda biraz kızarık bir yüzünüz oluyor J Fakat birkaç dakika içerisinde düzeliyor sorun yok yani. Cildinizi aşırı geriyor. 

İçeriğinde yüksek miktarda doğal mineraller bulunmakta. Cilt için önemli zaten biliyorsunuz. Nemlendirici kullanmaya gerek yok yazıyor fakat ben yine de doğal karışım yağımdan kullanıyorum J Bu arada cildim karma. Eğer böyle bir ürün arayışında iseniz (özellikle kil arayışındaysanız) şans verin derim J

Not: Ürünü kendim temin ettim.


Görüşmek üzere…

4 yorum:

  1. Maske konusunda arayışım hiç bitmiyor en son lorealin bi makesini aldım ilk kullanımda o da çok iyi ama bu maske de denenecek ürünler arasında artık :)
    paylaşımlarınız çok hoş oldukça bilgilendirici takipteyim, sevgilerle.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsie ederim bir deneyin derim 😊 Çok teşekkür ederim yorum için ayrıca sevgilerr 😊😊😊

      Sil
  2. Benim cildiim çok hassas ya bıktım artık. Ne denediysem bu cilde bir türlü istediğini veremedim. Acaba bunlar nasıldır biraz araştırayım bakalım. Tavsiyen için teşekkür ederim canımm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşeklür ederim asıll 😊😊😊 inşallah memnun kalırsınız 😍

      Sil