7 Mart 2017 Salı

Cilt Beyazlatma...

Merhaba… Cilt beyazlatma yöntemlerini denediniz mi hiç? Tabii böyle bir sorununuz var ise J
Yine denediğim, memnun kaldığım bir yöntemden bahsetmek istedim. Aslında bilenler vardır ama yine de değinelim.


Cilt beyazlatmak için, özel bir çabam olmadı ama birkaç ay önce kükürt içeren katı sabun ile yüzümü yıkıyordum. Yaklaşık 1 ay kadar kullandım. Cilt rengim bildiğiniz iki ton kadar açıldı J Sivilce, akne gibi problemler içinde kullanılıyor zaten. Zeytinyağı içermesi de önemli çünkü kükürt cildi gerçekten kurutuyor.

Bunun dışında benim denemediğim ama etkili olan birkaç yöntem daha var. Kurutulmuş portakal kabukları. Bu kabukları toz haline getirip, yoğurt ile karıştırıyorsunuz ve macun kıvamına geliyor. İstenilen bölgeye sürüp 15-20 dk. kadar bekletip yıkıyorsunuz. Aynı zamanda leke ve siyah noktalar üzerine de etkili imiş J

Son olarak ise; süt, limon ve bal maskesi ile cilt beyazlatmak mümkün. Hepsini karıştırıp macun kıvamına getirip uyguluyorsunuz ve yıkıyorsunuz. Yine renk tonunda açılma gözlemleniyor imiş J

Ben sadece zeytinyağlı ve kükürtlü sabunu kullandım ve 2 ton kadar açılma oldu yüzümde. Birçok aktarda veya Gratis, Watsons, Rosmann mağazalarında kolaylıkla bulabilirsiniz. Eğer cilt renginizi birkaç ton açmak isterseniz tavsiye ederim J

Sağlıkla kalın… Görüşmek üzere…


8 yorum:

  1. Bunu denemek isterim doğrusu. Yayın için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım memnun kalırsınız.. Ben teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Ben watsons tan almıstım. Markasını hatırlayamadım ama bir tane markanın vardı zaten. Eger sorarsanız kesın gosterırler. Aynı sekılde otacı markasının da kükürtlü katranlı sabunu da var. Aynı etkıyı gosterır memnun kalırsınız bence 😊

      Sil
    2. aslında beyaz tenliyim ama daha ne kadar beyaz olabilirim merak ediyorum :) deneyeceğim mutlaka

      Sil
    3. Insallah sizde memnun kalırsınız 😊😊😊

      Sil
  3. Sabun peki cildinizi kurutmadı mı? Tabi içindeki yağ oranı da önemli ama. Ben cilt beyazlatmak için yaptığım araştırmalarda en fazla şu ev yapımı aklik kremi dedikleri kremle karşılaşıyorum
    https://guzelliksirlarim.org/arnavut-kremi-nedir-nasil-yapilir/
    bir de tarif vermişler ama deneyen var mı acaba hanımlar?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle kurutma olmadi 😉☺️ Aa ben oyle birseyi duymamistim hemen inceleyelim ☺️☺️☺️

      Sil