3 Şubat 2017 Cuma

Ringa Balığı...

Selam herkese...

Ringa balığı tüketiyor musunuz? Aslında ben bir kaç makalede denk geldim ve müthiş faydasından dolayı sizinle de paylaşmak istedim :)


Kuzey denizde yaşayan, 30 cm boyunda bir balık türü. Somon balığından bile daha fazla omega-3 yağ asidi içeriyor ki bu zaten tüketmek için yeterli bir sebep. Sadece bir tane tükettiğinizde 30 gr protein alıyorsunuz. Aşırı miktarda da B vitamini içeriyor.

Pulları çok kolay dökülüyor. Temizlemesi zor değil yani. Tadı efsane. Tavsiye ederim :)

Biraz zor bulunuyor maalesef. Eğer taze olarak bulduysanız kaçırmayın derim.

Sağlıkla kalın...

16 yorum:

  1. Fiyatı da muhtemelen somonla yarışıyordur herhalde. Balıklardan anlamam ancak balıkçıya bu Ringa mı diye sorsam sırf satmak için evet de diyebilir. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) :) haklısınız kesin derler hemde 😬😬😬

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. 😬😬🤗 doğrudur pek fazla bilinmiyor aslında 😊

      Sil
  3. Sanırım Ankara'da hiç denk gelmedim. Somon her yerde olduğu gibi burada da fazlasıyla var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız biraz zor rastlanıyor gerçekten 😊😊

      Sil
  4. Ay hiç bilmiyordum. Benimki minnik bir balık adam. Bir sorayım ona, alsın gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😊😊😊😊😊😬😬😬😬

      Sil
  5. Balık olsun da nasıl olursa olsun bulursam deneyeceğim kesinlikle

    YanıtlaSil
  6. İlk defa duydum, açıkçası. Balıkla pek aramda yok ne yazık ki. Halbuki biliyorum ki balıkta tüketmeliyim, çok faydalı. Teşekkürler bilgilendirici yazınız için. Sevgiler...:))

    YanıtlaSil
  7. yaa bende duymadım hiç böylee afiyet olsun benimde aklımda bulunsun :)

    YanıtlaSil
  8. Ay ben hiç sevmem balığı napcassss😃❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsunnn bişi olmazz 😊😊😊 başka gıdalarda yeter zaten 😉

      Sil

Powered by Blogger. Blogger Template by Intikali.org. Supported by Iskael and BlogSpot Design.