23 Şubat 2017 Perşembe

Maden Suyu ve Soda Hakkında...

Selam herkese…

Bugün sizlere maden suyu ve soda hakkında bilgi vermek istiyorum. Sizce ikisi de aynı şey mi? Faydası gerçekten var mı? Birçok insan ikisini aynı şey sanıyor ama değil! Beraber inceleyelim şimdi.



Aslında ikisi bambaşka içeceklerdir. Maden suyu (doğal mineralli su), yer altı sularından elde edilmiş olan mineraller, karbondioksit gazı ile birlikte yine yeraltındaki çatlaklardan yeryüzüne çıkar. Yani tamamen doğaldır. Soda dediğimiz içecek ise tamamen yapaydır. Çünkü bildiğimiz içme suyuna yapay şeklide mineralleri ve karbondioksit gazını ekleyerek raflara sunarlar. Hatta bunlara birde aromalar ekleyerek tat değişiklikleri de yaparlar. Limonlu soda en çok tüketilen yapay içecek aslında. Size hiçbir faydası yok ve zararı var çünkü yapay J

Özellikle yaz aylarında ter ile birlikte bizlerde çok fazla mineral kaybı olmaktadır. Bu sebeple su dışında yaz aylarında maden suyu içmek yararınıza olacaktır. Maden suyu en fazla da kalsiyum ihtiyacını karşılamaktadır. Bu da kemikler için geleceğe yatırımdır. Dikkat edilmesi gereken nokta ise maden suyu sodyum da içerdiğinden dolayı yüksek tansiyon hastaları aman diyeyim. Çok az tüketin derim.  J


Sağlıkla kalın, görüşmek üzere…

6 yorum:

  1. Gerçekten merak ettiğim bir konuydu yararlı bir bilgi oldu benim için teşekkür ederim..💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tesekkur ederimm okudugunuz icin 💝😊

      Sil
  2. bende etiketlerini kontrol ederek almaya çalışıyorum o yüzden.....

    YanıtlaSil
  3. Merhaba! :) Blogunuzu yeni keşfettim ve blogunuza katıldım. Sizide kendi bloguma beklerim :) www.nurundelidolublogu.tk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamm :) hoşgeldınız o halde bende geliyorum hemen 😊😊

      Sil