20 Şubat 2017 Pazartesi

Ev Yapımı Probiyotikli Gece Kremi...

Selam herkese…

Yine kendi kullandığım, evde hazırladığım bir kremden bahsedeceğim size. Üstelik içerisine probiyotik ekledim ;) Probiyotiği hayatınızdan hiç çıkarmayın derim…



Madecassol merhemden bahsetmiştim. Müthiş bir şey zaten. Özellikle ciltte izler ve yaralar üzerine etkisi yüksek. Bepantolü de herkes biliyordur. B vitamini içeriği yüksek bir kremdir. İkisinin karışımı gerçekten harika bir etkiye sahip oluyor. Bir de bu karışıma E vitamini ampulü kırarak eklerseniz, hücre yenileyici oluyor. Üstüne yetmedi bir de probiyotik tozu ilave ederseniz bakterilerle de savaşarak sivilce oluşumunu da engellemiş olursunuz. Probiyotikler cildimizde de bulunmaktadır. Cilt üzerindeki mikroflorayı dengelerler. Tabikii takviye olarak tüketmek de her zaman savunduğum bir şey. Ama ciltle direk olarak teması da gayet yararınıza olacaktır.

Ufak miktarlarda hepsini boş bir krem kabı içerisinde hazırlayıp kullanabilirsiniz. Az miktarda hazırlamak (bir haftalık kadar) yararınıza olacaktır yine. Buzdolabında veya karanlık bir yerde muhafaza etmeniz gerekecektir. Dikkat edilmesi gereken nokta bu.  Sadece geceleri kullanmanız yeterli. Ben de bu şekilde kullanıyorum.

Faydasını gördüğüm şeyleri paylaşmaya çalışıyorum. Denemediğim hiçbir şeyi yazmıyorum size emin olabilirsiniz. Bana iyi gelen tabiki de size iyi gelmeyebilir ama evinizde olan şeylerdir diye düşünüyorum. En azından bir kez denemeniz sonucu faydasını görmeniz yüksek bir oran.

Kendi hazırladıklarım, karışım yaptıklarım kremler dışında tabiki dermokozmetik ürünler de kullanıyorum. En iyi sonuç aldıklarımı paylaşacağım…


Sağlıkla kalın, görüşmek üzere… J

10 yorum:

  1. harika bir yazı, ilk fırsatta deniyeceğim ... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) inşallah memnun kalırsınız ;)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Deep :)))) çok güzel bi bakım kremi oluyor :)))

      Sil
  3. Yazınızı şimdi kızıma okudum. Biraz sivilce izi var yüzünde.Bir süredir uğraşıyor, pek çok ürün kullandı doktor tavsiyesi ile ,yine de tam geçmedi. Gayet kolay, deneyelim dedik. Üstelikte uygun fiyata...Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insallah faydali olur kizinizaa :)) ben tesekkur ediyorum size 😊😊

      Sil
  4. Sivilce,iz deyince pür dikkat okudum.Tarifi not alıyorum bir kenara izninizle...

    YanıtlaSil
  5. Ahhh bizdə varmı ki, bu söylədiyiniz mərhəm və dərmanlardan əcəba?! Bir aptekn soruşum gərək. Tapıb hazırlaya bilsəm çoox işimə yarayacaq. Çox-çox təşəkkürlər.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence vardır sizdede 😉 Eczanelerde mutlaka bulursunuz 😊😊😊

      Sil

Powered by Blogger. Blogger Template by Intikali.org. Supported by Iskael and BlogSpot Design.