4 Ocak 2017 Çarşamba

Umca Solüsyon Kullanıyor musunuz?..

Selamm...
Umca solüsyon kullanıyor musunuz? Haydi bugünde bu solüsyondan bahsedelim biraz 😊 
Etken maddesi, pelargonium sidoides bitkisinin kök ekstresi yani sardunya kökünden elde ediliyor. 
Akut ve kronik solunum sistemi enfeksiyonlarında kullanılıyor. Bronşit, sinüzit, rinofarenjit hastalıklarında olumlu etkisi var. Antibakteriyel etkisinin yanısıra, virüslere karşı antiviral etki gösteriyor. Bağışıklığı güçlendiriyor. Balgam sökücü etkisi de kanıtlamıştır.



Eğer hasta olacağınızı hissediyorsanız bir bardak suya 20-25 damla kadar damlatıp içiyorsunuz.  Ben ciddi faydasını görüyorum. Bir kez içmede bile gerçekten etkisini gösteriyor. Çocuklarda da kullanılabiliyor bu arada. Tadı ise bence kötü değil ama tabii beğenmeyenler de var ☺️
Not: reklam amaçlı değildir, kendim temin ediyorum 🙋🏼
Sağlıkla kalın...

16 yorum:

  1. Güzel bir yayın, eczanelerde satılıyor mu? Ederi ne kadar? Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Eczanelerde satılıyor evet. 50 ml si 45 lira civarı :) teşeklürlerr:)

      Sil
  2. Umca solüsyonu evde bulunduruyorum. Bir arkadaşım çok faydasını da gördü.
    Bu arada doktor musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.. hayır doktor değilim yüksek gıda mühendisiyim 😊

      Sil
  3. Ben de oğluma kullanmıştım... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Kullanmadım da duymadım da...Umca solüsyon.Araştıracağım merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de araştırın :) güzel sonuçlar var baya :)

      Sil
  5. Hiç duymadım bu solüsyonu. Gerçekten ilginçmiş ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guzel evet, genelde kullananlar mennun ;) 😊

      Sil
  6. bir arkadaşım çocuğunda kullanmıştı ondan duymuştum....

    http://blogdakicin.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😊 kullanım oranı baya yüksekmiş aslında bende şaşırdım 😊😳🤷🏼‍♀️🤗

      Sil
  7. Bloğunuzu görünce uğradım umca yı duymamıştım iyi fikir oldu çocuklara kullanıldığına göre önemli yan etkileri yok sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok güzel 😊 Teşekkür ederimm 😊

      Sil
  8. iki sene once domuz gribi benzeri bir grip oldugumda eşim doktor bir arkadasından ogrenmişti ve getirdi. gercekten de iki gun icinde kendimi daha iyi hissettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ne iyi olmuş kullanmanız o zaman desenize 😊😊😊🙈

      Sil