8 Ocak 2017 Pazar

Sarımsak Tüketiyor musunuz?...


Merhaba herkeseee 💁🏻
Son yazımdaki yorumlar için çook teşekkür ederim hepinize ❤
Sarımsak tüketiyor musunuz? Hayatınızdan hiç çıkarmayın derim 😊 haydi faydalarına bakalım şimdi...


Öncelikle biliyorsunuz ki doğal bir antibiyotik. Bakterileri yok ediyor. Antifungal etkisi de mevcuttur yani mantarlar ile de savaşır. Bağışıklığı kuvvetlendiriyor. Kan sulandırıyor. Kabızlığa karşı iyi geliyor. Bağışıklığı güçlendirdiği için kansere karşı koruyucu. İçerisinde birçok vitamin ve mineral barındırıyor. Saç dökülmesine iyi geliyor ki hatta bilenler vardır sarımsaklı şampuanlar mevcut. Bende kullanıyorum, sonraki yazılarımda paylaşacağım 🙈 cilt sağlığı için de birçok olumlu etkisi var. Sivilce, akne, egzama gibi hastalıkları yok ediyor.

Peki sarımsak yutmak faydalı mı? Ben maalesef bütün olarak tüketemiyorum. İçeriğindeki maddeler midemde sorun yaratıyor. Belki benim gibi kişiler vardır. Çözüm olarak halsizlik vb. gibi sorunum olduğunda sarımsağı ezip, zeytinyağı ile karıştırıp, biraz yoğurda ekliyorum. Asla mide sorunu yaratmıyor ve zeytinyağı da tüketmiş oluyorum 😊😊 Bu şekilde tavsiye ederim...

Sağlıkla kalın...

16 yorum:

  1. Sarımsağa bayılıyorum ama malesef her gün tüketemiyorum. Bir kokusu iki normalde tansiyonum çok düşük sarımsak yediğimde iyice düşüyor. O gün kafamı kaldıramıyorum.:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusu evet birçok kişiyi rahatsız ediyor :) tansiyon için ise belki birazcık tuzda eklerseniz aşırı düşürmez diye düşünüyorum 😊❤ sevgilerrr 😊😊

      Sil
  2. Sarımsak çok faydalı ama kısıtlı yiyorum çünkü mideme dokunuyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde aynı şekilde midemde sorun yaratıyor. Çare olarak yazdığım gibi anca ezerek zeytinyağı ile tüketiyorum 😊😊😊

      Sil
  3. Hemde bayılarak tüketiyorum. Doğal antibiyotik

    YanıtlaSil
  4. Sarımsak ve soğan midemi mahvediyor ama çok seviyorum... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynennn bende öyleyimm 😊😊😊😊

      Sil
  5. Sarımsağı mən də çox sevirəm. Hər dərdə dəvadır. Bir də iştah açıcılığı var ki, o işimizə yaramır təəssüf ki :) Maraqlı post üçün təşəkkürlər.

    YanıtlaSil
  6. Sarımsak yemeye bayılıyorum ama kokusu hemen geçse keşkeee..:))

    YanıtlaSil
  7. ben sarımsağa da soğana da bayılırım elden geldiğince yemeye çalısırım :)

    YanıtlaSil
  8. taams bol yiyim ben deee :)

    YanıtlaSil

Powered by Blogger. Blogger Template by Intikali.org. Supported by Iskael and BlogSpot Design.