20 Ocak 2017 Cuma

Perlodent Diş Beyazlatma Serisi...

Selam herkese...

Bugün sizlere yeni keşfettiğim, 4 gündür denediğim bir üründen bahsetmek istedim.
Rossman'larda bulunan Perlodent markasına ait diş beyazlatıcı diş macunu ve aynı seriden diş beyazlatma jeli.


Aslında bu ikiliyi daha önce duymuştum. Ama bir türlü bulamamıştım. Denk gelince denemek istedim. Diş macunun farklı renkte olanını kullanmıştım ve memnun kalmıştım. İçeriği diğer markalara göre daha az kimyasal içeriyordu. Bu ikiliye de şans verdim ve gerçekten memnun kaldım.

Önce diş macunu ile fırçalayıp, arkasından hemen jeli dişlerinize tek tek damağınıza değdirmeden sürüyorsunuz. Ucunda fırçası var. Aynı oje mantığı :)  1 dk. hiç bir şekilde dilinizle veya dudağınızla temas etmemesi gerekiyor.  15 dk kadar da hiç bir şey yememeniz gerekiyor. Sonra ağzınızı çalkalıyorsunuz. Sabah akşam uyguluyorsunuz. 14 günde baya bir beyazlatma vaat ediyor. Daha 4. gündeyim ve ton farkı başladı bile :) Ama benim öyle çok sararma problemim yoktu. Belki de o yüzden iyi gelmeye başladı.

Ülkemizde kullananların yorumlarını araştırdım ve çok az yoruma denk geldim. Onlarda memnun kalmışlar. Çok uygun fiyata, (eğer böyle bir ürün arayışında iseniz tabi) dişlerinizi beyazlatabilirsiniz. Malum kahve ve çay hafif sararmaya neden oluyor. Ürünü tavsiye ederim...

Not: Ürünleri kendim temin ettim, reklam amaçlı değil :)

6 yorum:

  1. Ay hemen alayım. Diş takıntım var benim😊 Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. İsim biraz çalıntı gibi ama :D.

    YanıtlaSil
  3. Korkuyorum bu tür ürünlerden doğrusu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorun yasamadim ama :) yinede dogru insan cekiniyor 😊

      Sil