31 Aralık 2017 Pazar

Yeni Yıl...

 Herkese merhaba…


Yeni yılınız sağlık, huzur, mutluluk, barış, aşk getirsinnn…

Her şey ama her şey gönlünüzce olsunnn…

Kocaman musmutlu yıllar diliyorum J J J
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

27 Aralık 2017 Çarşamba

Vücudun Hangi İşareti Hangi Hastalığın Belirtisi...

Herkese merhaba…

Tam 2 hafta sonra şuan tekrar yayın yapabildiğim için gerçekten mutlu oldum J Şehir dışı koşuşturmasından dolayı bilgisayar başına geçemedim bir türlü ama çok güzel konular biriktirdim. Teker teker yayınlayacağım ohhh J J


İlk olarak; vücudun hangi işareti hangi hastalığın belirtisi konusunu anlatmak istedim ;)

10 adet hastalıktan bahsediyorum hemen;

1.       Tırnaklar: hafif mavilik veya morluk var ise aman dikkat kalp hastalığı belirtisi olabilir ihmal etmeyin.
2.       Gözler: aynada gözlerinize bir bakın, inceleyin. İrisin etrafında beyaz bir daire var ise, kolestrol seviyeniz yükselmiş demektir bilginize. Özellikle yumurta, kırmızı et tüketimini azaltın.
3.       Avuç içi: eğer avuç içinizi kırmızı ve lekeli görüyorsanız karaciğerinizde sorun olabilir demektir. Bu da önemli!
4.       Tiroit misiniz: kollarınızı yere paralel olarak uzattığınızda eğer elleriniz titremeye başlıyor ise tiroit olma riskiniz çok yüksek demektir. Bu da önemli…
5.       Doğum kilosu: eğer doğum kilonuz 3 kg’ın altında ise kalp sorunlar ile karşı karşıya kalmanız muhtemel maalesef.
6.       Nefes: nefesinizi sayın. Eğer 1 dk.da 15 kez ve daha altında nefes alıp veriyor iseniz sağlıklı ciğerlere sahipsiniz sorun yok J
7.       Bel kalınlığı: eğer vücut şekliniz elmaya benziyor ise yine kalp sorunu yaşama riskiniz yüksek demektir.
8.       Nabız: nabzınız ne kadar yavaş atıyor ise (70’in altı özellikle) o kadar uzun yaşayacaksınız demektir. Gayet iyi yani JJ
9.       Tuvalet sıklığı: her 3 saatte bir tuvalete aniden gitme isteğiniz oluyor ise diyabetin en erken belirtisi ile karşı karşıyasınız demektir maalesef L
10.   Parmak uzunluğu: işaret ve yüzük parmakları aynı uzunlukta olan insanların kalp krizi geçirme riski daha fazla imiş…

Aslında daha birçok belirti var ve benim dikkatimi çekenler bunlar oldu J

Umarım olumsuz olanlar sizde yoktur J

Görüşmek üzere…


13 Aralık 2017 Çarşamba

Yves Rocher Hassas Ciltler İçin Yatıştırıcı Ferahlatıcı Sprey...

Herkese merhaba…

Ürün paylaşımı ile geldim yine J Hep söylüyorum gerçekten memnun kaldığım ürünleri paylaşmaya çalışıyorum ve bu ürünleri uzun süre kullanmış olmaya da dikkat ediyorum. İşte bahsedeceğim üründe bunlardan bir tanesi J Yves Rocher Hassas Ciltler İçin Yatıştırıcı Ferahlatıcı Sprey.

Üründen gerçekten çok memnunum ve ikinciyi kullanıyorum. Özellikle kış aylarında cildimde hassasiyet oluşuyor. Kızarıklıklar, ara ara kaşıntılar gibi. Bu ürünü kullandığımda ciddi anlamda rahatlama oluyor. Hem tonik olarak, hem de direkt yüzünüze sıkıp bırakarak da kullanabilirsiniz. (Termal su misali J)

Her ürünü gibi bu üründe paraben, parfüm ve renklendirici içermiyor. İçeriğinde sarıteçan yaprağı özü var ve yatıştırıcı etkiyi de o yapıyor J Aynı zamanda cildi dış etkenlere karşı güçlendiriyor.

Şuanda indirimde ve fiyatı 22.30 tl J Tavsiye ederim J


Görüşmek üzere…

5 Aralık 2017 Salı

Maca Tozu Hakkında...

Selammm…

Umarım hepiniz iyisinizdir çünkü çevremde herkes hasta maalesef L Aman dikkat diyorum. Bağışıklığı güçlendirmek lazım bu aralar ;)


Gelelim bugün sizlerle paylaşmak istediğim konuya. Belki duyanlar hatta kullananlar vardır. Maca tozu J Tanıdık geldi mi?

Bir baharat gibi düşünün ama çoook faydalı bir baharat J Bu bitki turpgillerden ve şekil olarak şalgama benziyor. Karbonhidrat, protein, lif ve mineraller (selenyum, kalsiyum magnezyum ve demir) açısından baya zengin. Ayrıca akademik makalelerde 19 kadar amino asit (protein yapıtaşı) içerdiği belirtilmiş. E daha ne olsun zaten 😋

Gelelim faydalarına;

·       Bağışıklık sistemini güçlendirir ki bu önemli!
·       Aşırı yorgunluk, bitkinlik ve halsizlik hissine karşı enerji seviyesini yükseltmene yardımcı oluyor.
·       Fiziksel ve zihinsel dinginlik hissi verir.
·       Kuvvet, dayanıklılık ve atletik performansı artırıcı etkisi vardır.
·       Konsantrasyon ve adaptasyon yeteneğinizi de artırır.

Kullanımı ise; çayınıza, çorbanıza, salatanıza, yoğurdunuza veya smoothie’nize macayı 1 kaşık olarak ekleyebilirsiniz. Ben genelde smoothie’lerde kullanıyorum. Zaten tat olarak da kötü değil.  Bir de saç dökülmesine karşı da etkili. Bilginize J

Online olarak satın alıyorum. Aktarlarda falan var mı açıkçası bilgim yok. J

Bağışıklık önemli. Güçlendirmek için, bitkilere de yönelelim diyorum veee 

Görüşmek üzere… ❤


30 Kasım 2017 Perşembe

Lee Stafford Coco Loco Kuru Şampuan...

Selam…

Ta ta ta tammm J Bir kuru şampuan önerisi ile geldimmm J Sadece kokusu için alınır vallahi demedi demeyin ;)


Lee Stafford Coco Loco J Ben çooook beğendim ama gördüm ki beğenmeyenler olmuş yine J
Hiç fikrim yoktu alırken, ambalaja ve kokusuna bayıldım ve aldım J Hiç pişman olmadım üstelik. Gayet yeterli bir ürün bence.

Kullanımı 15 cm uzaktan saç köklerinize püskürtüp, saçınızı öne eğip pudrasını iyice parmaklarınızla dağıtıyorsunuz ki beyazlık kalmasın. Bu durumdan yakınanlar olmuş. Benimde saçlarım koyu olmasına rağmen böyle bir sorun yaşamadım. Bence bir tık az kullanmakta fayda var J

Kokusu bildiğiniz gitmek bilmiyor. Güzel hacim veriyor (ince telli saçlarım olmasına rağmen).

Watsons’dan 19,90 tl ye aldım. 200 ml. ve baya gidiyor. İndirimlerde yakalarsanız 9,90’a düşüyor fiyatı. Fiyat- performans açısından bence çok iyi. Diğer ürünlerini henüz denemedim ama kesinlikle onlara da şans vereceğim. J


Görüşmek üzere…

28 Kasım 2017 Salı

Aksesuar ve Soğutma Ürünleri Uğur Soğutma’da

                                                                                        

Bir derin dondurucuya sahip olduktan sonra, en basit işlemler için bile servis çağırmaktan sıkılmış olabilirsiniz. Sadece basit bir temizlik yapmak için dahi yetkili servislerin yardımına başvurma zorunluluğu, bir yerden sonra sıkıcı hale gelebiliyor. Yanlış anlamayın: Uğur Soğutma tarafından üretilmiş bir derin dondurucu kullanıyorum ve bugüne dek servis ile hiçbir sorun yaşamadım. Her zaman çağırdıktan en fazla birkaç saat sonra gelip, işlerini hızlı ve profesyonel bir şekilde tamamladılar. Ancak halen dezenfeksiyon ve genel temizlik gibi işlemleri kendim yapabilmek istiyorum.

Uğur Soğutma’nın yeni aksesuar ve soğutma ürünleri serisine bu nedenle bayıldım. “Uğur Pratik” adıyla satılan bu seri, hem derin dondurucular hem de buzdolapları için kullanabileceğiniz birbirinden faydalı ve kullanışlı ürünlerden oluşuyor. Derin dondurucunuzun ve diğer beyaz eşyalarınızın uzun ömürlü ve sağlıklı çalışmasını sağlayan Uğur Pratik serisi, beyaz eşyalarınızı en üst performans ile kullanmanız da olanak tanıyor. Ev ve ofis hayatını kolaylaştırmak için tasarlanmış Uğur Pratik serisi, sadece Uğur Soğutma markalı ürünler için değil: Diğer markaların derin dondurucu ve buzdolapları için de kullanılabiliyor. Derin dondurucu ve beyaz eşya modellerinin uzun ömürlü olmasını ve sağlıklı çalışmasını sağlayacak ürünlerden oluşan seri, günlük kullanımda karşılaşılan pek çok sorunun servis çağırmaya gerek kalmadan halledilebilmesini sağlıyor.

                                                                  
Hâlihazırda, Uğur Pratik serisinde kireç önleyici, sebil bardaklık, su sebili temizlik ve dezenfeksiyon, Uğur ikram seti, soğutucu ve dondurucu temizleyici, tel ve plastik sepet ürünleri yer alıyor. Bunların hepsi de kendi özel paketlerinde satılıyor ve nasıl kullanmanız gerektiği ya paket üzerinde, ya da paket içinde detaylı bir şekilde izah ediliyor. Uğur Pratik serisinde satışa sunulan ürünlerle, klima temizliğini dahi kendiniz yapabiliriniz. Hem ürünleri incelemek, hem de uygun fiyatlarla sipariş vermek için https://satis.ugur.com.tr/ adresini ziyaret etmenizi tavsiye ediyorum.

Bir boomads advertorial içeriğidir.

27 Kasım 2017 Pazartesi

Blogum 1 yaşında.... :)

                                                              


Selamm....

Kendimi toparladım sonunda döndüm veeeee hem de farkettim ki bloğum 1 yaşında olmuş bileee J J

Enerjim tavan yaptı hemen desem  J

Bugüne kadar yayınlarımı okuyup, yorum yapan, yanımda olan herkese çooooooook teşekkür ederimmm J

Öyle güzel insanlar tanıdım ki burda. Hiiç böyle olabileceğini tahmin etmemiştim ne yalan söyleyeyim. Keşke çok daha önceden başlasaydım bu işe 💓

Hepiniz iyiki varsınızzzz J J J 💞

10 Kasım 2017 Cuma

Telomer Tedavisi ile Daha Uzun Yaşam!...

Herkese merhaba…

Yeni bir sağlık bilgisi ile geldim sizlere J Yakın zamanlarda belki duyanlarınız olmuştur ama ben yine de yazmak istedim çünkü bence harika bir olay J


Telomer tedavisi! Peki, nedir bu tedavi, ne işe yarar derseniz haydi bakalım beraber...

Öncelikle şunu belirtelim, bu tedavi ile 100 yaşına kadar yaşanabiliyormuş lafları dolanıyor ortalıkta J Tabiki öyle kesin bir şey yok J ama bence çok mantıklı bir tedavi ;)

Telomer, DNA sarmalının ucunda bulunan, kromozomları koruyan parçalardır. Yani hücrede bulunan sarmallardır. Hücreler bölünerek çoğalıyorlar bunu biliyoruz zaten fakat her bölünmede telomerler sürekli kısalıyor. Bu kısalma ile de yaşlanma hızlanmış oluyor. Bu tedavi yöntemi ile telomerlerin kısalması engellenmeye çalışılıyor. İşin özeti bu işte.

Peki bu telomerler neden kısalıyor; yaş ilerlemesi ile zaten kendiliğinden olması gereken bir oluşum. Fakat sigara, alkol ve düzensiz beslenme ile kendi kendinize daha da hızlandırmış oluyorsunuz. Amaç; kendi hızlandırmanızı yavaşlatmak.

Bunun için; önce telomer boyunuz ölçülüyor. Sonra takibi yapılıyor ve zaman içindeki değişimi ölçülüyor. Kendi yaşıtlarınız ile orantılanıyor. Ve tedaviye başlanıyor J

Tedavi; doktor ve ayrıca diyetisyen eşliğinde oluyor. Doğru beslenme, yaşam tarzı, zihin yapınız dikkate alınıyor. Sürekli gözlem altında kalıyorsunuz. Beslenmeniz çok kötü ise antioksidan takviyesi yapılıyor. Belli bir süre içerisinde telomer boyunuz daha az sürede kısalmaya başlamış oluyor J

Ekstra kısalmamaya etki edenler nedir derseniz; yeterli miktarda C,D ve E vitamini alımı, omega 3 takviyesi ve bir de resveratrol (kırmızı üzümün kabuğu ve çekirdeğinde bulunan antioksidan madde) alımı telomer boyu ile tamamen doğru orantılıdır bilginize J

Düzenli, sağlıklı, bilinçli beslenme her noktada önemli işte bakın J💪

Görüşmek üzere…



28 Ekim 2017 Cumartesi

Süper Gıdalar....

Selammm…
Yediğimiz içtiğimiz önemli değil mi? Artık aşina olduk benim gıda muhabbetlerime J Veee yine faydalı bilgi ile geldim… İşte size süper gıdalar J


Farkları diğer gıdalara göre çok daha fazla antioksidan ve polifenol açısından zengin olması. 

Hemen başlıyorum;

İlki nar J Damar sertliğine birebir ve bu kanıtlanış, makaleler mevcut. Kanser hücrelerinin gelişmesini engelleyen antioksidanları içeriyor.  Cilt içinde faydalıdır kendisi. Cilde sürülen nar, yara iyileşmesini hızlandırıyor bilginize ;)

İkinci süper gıdamız; brokoli. Karaciğeri destekleyen müthiş bir gıdadır. Çok iyi demir kaynağıdır. Kemiklere de faydalı çünkü kalsiyum içeriği de yüksektir J

Üçüncü ise; yaban mersini… İçerisinde insüline benzer maddeler vardır ve bu madde kan şekerini düşürür. Kanser hücrelerini laboratuvar ortamında öldürdüğü kanıtlanmış. İçerisindeki antiyosiyaninler vücutta iltihap yapan sitokinleri önler J

Dördüncü süper gıdamız; sarımsak. Bu zaten olmazsa olmazımız J doğal antibiyotiğimiz J en fazla mide sorunlarına iyi geliyor. (pişmiş hali tabi). Mide kanserini önlüyor çünkü mide de buluna helicobacter isimli bakteriyi öldürüyor. (bahsetmiştim buyurun yazıma → Helicobacter).

Beşinci; üzüm J kuvvetli antioksidan içeriğine sahip ve bu içerik ile C vitamini etkisini arttırıyor. Kan pıhtılaşmasını azaltıyor. Anti-aging etkisi yüksek bilginize J

Şuan mevsim olarak da tüketebileceklerimizi yazdım. Geri kalanlar ise; çikolata, yeşil çay, domates, ıspanak, peynir altı suyu ve deniz somon balığı.  Hepsi yüksek derecede antioksidan, vitamin, fenolik bileşikler içeriyor. Ciddi kanıtlanmış yararları var yani J Ama çikolatayı ayrıca yazacağım. Çünkü gerçekten önemli ve herkesin sevdiği tek gıda bence ;)

Bence hayatınızdan hiçbirini eksik etmeyin derim J İşlenmiş gıdalardan uzak kalarak, doğala yönelerek hayatınızı kaliteli hale getirmek sizin elinizde. Yediğiniz içtiğiniz her şey tamamen geleceğe yatırım demek J


Hoşçakalın... Çikolata yazımda görüşmek üzere J

24 Ekim 2017 Salı

Loreal Düzleştirici Etkili Saç Spreyi…

Selam…

Çok ara vermeden hemen geldim J  1 güncük sadece J (Deeptone senin için bak 💃💓)

Ürün paylaşımı yapmak istedim bu yayında. Genelde, bu iyi dediğim ürünleri paylaşmaya çalışıyorum. Bu da onlardan işte J

Loreal Düzleştirici Etkili Saç Spreyi…



Ürün yorumlarını ilk okuduğumda ne yalan söyleyeyim inanmamıştım. Yok artık abartılıyordur, hiç bir işe yaramıyordur dedim. Yanıldın mı? Evet birazcık 😃

Ürün diyor ki; nemli saça köklerden uca kadar uygula ve saç kurutma makinesi ile başını öne eğerek kurut. Aynen bunu yaptım ve dalgalı saçım dalgalı kaldı J J J Ya da ben yanlış yaptım J 😉
Ama elektriklenme tamamen yok oldu. Bu da bana yetti zaten. Aradığım olay buydu çünkü J Öyle kolayca düzleştirme etkisi var falan diye bir şey yok yani J

Sonradan öğrendim ki, bir de kuruttuktan sonra fön fırçası ile üzerinden geçmek gerekliymiş J Onu da yaptım ve sonuç eh işte yine J Önemli olan elektriklenme idi oda dediğim gibi olmadı zaten💫

Kokusu güzel rahatsız etmedi. Ağırlaşma yapmadı. Bence 72 saat olayı hikaye ama J

Özet olarak; ürün güzel, fena değil, benim için yeterli. Ama mucize değil tabiki J


Görüşmek üzere… J

22 Ekim 2017 Pazar

Alüminyum İçeren Deodorantlardan Uzak Durun!...

Selam…

Çok önem verdiğim bir konu ile geldim sizlere yine J Bu arada yayın yapamadığım zamanlarda bildiğiniz huzursuz oluyorum. Blog yayınlarıma ilk başladığımda hiç böyle olacağım aklıma gelmezdi gerçekten J Uzatmadan hemen konuya giriyorum.


Hangi deodorantı kullanıyorsunuz? En önemlisi içeriğine bakıyor musunuz? Sakın atlamayın bu konuyu gerçekten çok önemli. İçeriğindeki en rahatsız edici şey ne derseniz alüminyum!

Alüminyumun deodorantlarda ve sticklerde kullanılmasının sebebi; deri gözeneklerini tıkayarak terlemeyi önlemek.  Rolü baya rahatsız edici aslında.  L

Koltukaltlarında bulunan lenfler vücudumuzda büyük önem taşıyor ve alüminyumunda zararlı olduğu birçok makalede belirtiliyor. Siz bu kimyasalı direk olarak vücudunuza (ki gayet önemli bir bölge) kullandığınızda, uzun vadede göğüs kanserine yatırım yapmış oluyorsunuz.

İngiltere’de yapılan en basit bir araştırmayı söyleyeyim size; 17 göğüs kanseri bayan üzerinde yapılmış ve kanser dokularında alüminyum tespit edilmiş. Nasıl etki ediyor derseniz de; DNA’yı bozuyor ve DNA kırılmasına yol açıyor. Bu da kansere sebep oluyor.

Peki, ne kullanmalıyız derseniz hemen sıralayayım size;

İlk çözüm karbonat! Hafif ıslatarak, direk olarak temiz koltukaltına uygularsanız, gayet iyi sonuç alırsınız. (Ama İngiliz karbonatı)
İkincisi ise; çay ağacı yağı ama su ile seyreltilmiş olarak. Gün içerisinde ter kokusundan eser kalmaz!
Üçüncüsü; ev yapımı deodorant yapabilirsiniz. Hindistan cevizi yağı kullanarak tabiki. Bunun için de birçok tarif var ve gayet etkili. Bende denediğim bir tarifi yayınlamıştım buyurun (Kimyasal içermeyen eve yapımı doğal deodorant)

Yok, ben bunlarla uğraşamam derseniz, alüminyum içermeyen doğal deodorantlar var. 
Eczanelerde özellikle yardım alarak, satın alabilirsiniz.

Şu bir gerçek, herkeste her ürün aynı etkiyi yapmıyor. Yediklerimiz, içtiğimiz su miktarı farklı olduğundandan terleme oranımız çok farklı.Temiz içerikli birçok ürün denedim. Yine de üşenmeyin karbonat kullanın en iyisi o gerçektenJ

Bilinçli tüketici olmak en güzeli ama değil mi J


Görüşmek üzere…

13 Ekim 2017 Cuma

Çinko Demek Hayat Demek!...

Herkese merhaba....

Çok çok çok önemli bir mineral ile geldim yine 💗 Hafife almayın gerçekten çok önemlidir kendisi ☺️


Neler mi yapıyor hemen anlatıyorum!

İlk önemli nokta; vücutta depolanmıyor bu yüzden vücudumuza ya gıda yolu ile ya da takviye olarak almamız gerekli.

Yaraları iyileştiriyor hemde etkisine cidden inanamazsınız. Eğer derin bir yaranız oluştu ise, çinko içeren bir krem kullanın ve takviye olarak da alın. İyileşme hızına inanmayacaksınız 😎 Defalarca denedim çünkü gerçekten çok sakarım 😉

Vücudunuzdaki birçok metabolik olaylar için gereklidir. Enzimlerden tutunda, vitaminlerin kullanılabilmesine kadar hatta solunum sisteminiz için bile gereklidir.

Benim için yıllardır denediğim kendimde onayladığım diğer önemli etkisi ise bağışıklığı müthiş derecede arttırması! Kendimi halsiz ve hasta olacakmış gibi hissettiğimde takviye olarak alıyorum ve asla antibiyotik vb. ilaçlar kullanmama gerek kalmıyor. Doktor kontrolünde kullanmanızı öneririm sizlere de tabiki ☺️

Yetti mi yok yine yetmedi 😁 Cilt ve saç sağlığınız için tam bir mucize. Işıl ışıl, temiz, sivilcesiz bir cilt ve dökülmeyen parlak saçlar sizi bekliyor olacak. Bunu da denedim ve onayladım uzun zamandır.

Eksikliğinin belirtileri ne derseniz; bağışıklık sistemi bozuklukları, saç kaybı, yaraların yavaş kapanması, el ve tırnaklarda beyaz lekeler, cilt bozuklukları.

Gıdalarda ise en fazla buğday kepeği ve susamda bulunuyor. Dana ciğeri, mercimek, yumurta, kuru maya da aynı şekilde çinko içeriyor ama tabi eğer eksikliğiniz var ise bu gıdalardan aldıklarınız yeterli gelmeyecektir maalesef ☺️

Yine söylüyorum sağlık önemli ☺️ Vücudunuzu tanıyarak, rutin kontroller ile eksikliklerinizi bilerek çok daha sağlıklı bir hayat sizi bekliyor olacaktır ✌️

Görüşmek üzere...😊

Hoşçakalın ☺️

9 Ekim 2017 Pazartesi

İşlenmiş Etlerdeki Nitrat ve Nitrit'e Dikkat!...

Herkese merhaba…

Yine bir sağlık konusu ile geldim sizlere…  J İşlenmiş etler ile aranız nasıl? Bence en azından sabahları salam yiyorsunuzdur J E peki, bakın vücudunuzda nelere sebep oluyor!



Sucuk, salam, sosis, pastırma ayy hepsi işte aklınıza ne geliyorsa daha maalesef hepsi nitrat veya nitrit içeriyor. Çünkü bu katkıları içermek zorundalar. Yoksa hemencicik bozulurlar, renkleri farklılaşır, bakteri üremesi hızlanır J Yani, raf ömrü bunlarla uzatılıyor, bozulma önlenmiş oluyor. İstedikleri kadar limitlere uygun kullansınlar hiç önemli değil, bizim vücudumuz maalesef bu kimyasalları çok zor atıyor.  Neler mi yapıyor bize;

Etteki protein ile etkileşime giriyor ve nutrosaminleri oluşturuyor. Bu da 1 numaralı kanser sebebi oluyor.

Baş ağrısı, nefes sorunları, kaşıntıya sebebiyet veriyor. Vücutta biriktikçe; pankreas kanserine ve en önemlisi de lösemiye sebebiyet verebiliyor. Üstelik lösemi ihtimalini %700 arttırıyor!

Önemli nokta; yetersiz mide asidi salgılayan insanlarda çok daha fazla zararlı oluyor.
Bu katkıların vücudumuza zararlı oldukları bilimsel olarak kanıtlanmış durumda. Pubmed’de araştırırsanız eğer çok fazla akademik makaleye rastlarsınız.

Bile bile de tüketmek gerçekten akılsızlık diyorum. Bir de çocuklara yedirmek yani ne diyebilirim artık.

Geleceğe sağlıklı yatırım için; midenize inen her şeye dikkat edin lütfen. En önemlisi; marketten aldığınız gıdaların etiketlerini lütfen okuyun. Gıdaların içerikleri gördüğünüz gibi gerçekten çok önemli!

Sağlıkla kalın…

Görüşmek üzere…


4 Ekim 2017 Çarşamba

Avene Kuru Ciltler İçin Muhteşem Bir Seri...

Herkese merhabaaaaa…

Sevgili Annesinin Prensesi (Özlem abalacımm canımmm) için söz vermiş olduğum bir yazıyı hemen yayınlamak istedim. Aslında dün yapmam gerekiyordu ama koşturmaktan bir türlü yapamadım J Veee yetmedi bir de söz verdiğim yayını, yüz bakımından kuru ciltler için olarak algıladım ve Avene serisi falan dedim yorumda J Halbuki, sadece eller için sormuş sevgili ablacım J (Ya da ben hala yanlış anlıyorum bilmiyorum 🙈🙉)


Aferin bana kafam neredeydi acaba diyorum ve seriyi anlatıyorum, kuru ciltler buyurun yazıma bu seri cidden tam size göre J (Sevgili Özlem ablacım çok kuru eller için Bepantholden başka hiçbir şey  kullanamıyorum, gerçekten hiçbir şey işe yaramıyor J Olayı yanlış anlamışım diye de senden özür diliyorum J ve seni seviyorum) 😍💗💓

Gelelim bu seriye. Eğer özellikle benim gibi mevsim geçişlerinde ve kış aylarında cildiniz çok kuruyorsa tam size göre. Müthiş bir nem veriyor ve baya bildiğiniz yüzünüz nemden parlıyor.

Temizleyicisi efsane, çok çok iyi. Kullandıktan sonra nemlendirici sürmeseniz bile olur gibi hissediyorsunuz. Kremsi yapıda ve çok güzel kokuyor. Nemlendiricisi ise dediğim gibi yağlı bir yapıda ve cildiniz neme komple doyuyor. Minnak olan ise dudak nemlendiricisi. İşte ona aşığım. Dudak çatlaklarını ondan daha iyi onaran başka bir dudak kremi tanımam! Süper tek kelime ile ;)

Ürünlerin içerikleri zaten gayet temiz. Markaya her zaman güvendim ve ürünlerinde beni hiç yanıltmadı. Sivilcelenme vb. sorun asla olmadı. Ama dediğim gibi sadece cildim çok kuru iken ya da kış aylarında kullanıyorum. Yoksa normal ciltler için bence yağlı olacaktır.

Fiyatını tam hatırlamıyorum ama sanırsam 3 ürünü de aynı kutu içerinde 70-100 tl aralığında bir fiyata almıştım. Ayrı ayrı da alabilirsiniz tabi ihtiyaca göre J


Bir sonraki yazıda görüşmek üzere… J

1 Ekim 2017 Pazar

Bebak Acı Badem Sütü ve Kirpikleriniz :) ...

Uzunnnn bir aradan sonra herkese merhaba…

Ah şu bloğa bir giremedim ya nasıl kızgınım kendime L ama gerçekten çok geçerli sebeplerim vardı hayat baya baya insanı sağa sola sürüklüyormuş iyice öğrendim ve artık bir daha bloğumdan ayrılmamak üzere geldim J Hepinizi de çoook özledim J



Uzunca süredir kullandığım, kesinlikle faydasını gördüğüm bir ürünü de hemen sizlerle paylaşayım da sizde kullanıp bana hak verin J

Kirpikler önemlidir tabi ve yoğunlaşması, uzaması, mini mini yeni kirpikler çıkması bence herkesi mutlu eder. J E mutlu olmakta bu bloğun konsepti oldu artık J  O zaman diyorum ki, nerdeyse herkesin evinde olan Bebak Acı Badem Sütünü yanı başınıza alın J Hatta sabah akşam seve seve kullanın. Çok değil 3-4 hafta sonra inanamayacaksınız kirpiklerinize!

Temizlenmiş yüze, pamuğa döküp göz makyajımı temizlercesine (ki bu amaçla da kullanıyor zaten) kirpiklerime uyguluyorum. Sabah ve akşamları aksatmadan ama! İçerisindeki badem sütü kirpiklerinizi besliyor ve yeni kirpikler çıkartıyor. Ayrıca tüm yüzüme de uyguluyorum çünkü içerisinde Q10 var. Pamuk gibi oluyor cildiniz J

İçeriğinde rahatsız edici hiçbir şey yok. Kokusu bence muhteşem ve fiyatı da gayet uygun. Kesinlikle alıp kullanın derim J

Hepinize sağlıklı musmutlu günler diliyorum… J

Görüşmek üzere…


9 Eylül 2017 Cumartesi

Hametan Krem Mucizesi...

Herkese merhaba…

Cilt sağlığı ile geldim bugün sizlere J Eczacı bir arkadaşımın önerisi ile çook güzel etkisini gördüğüm bir kremden bahsetmek istedim. Annelerin adını ezbere bildiği bir krem bu J Hametan!...

Hametan; hammamelis virginiana (cadı fındığı diye bilinen) etken maddesi olan ve özellikle çocuklarda pişik için kullanılan, krem ve pomad şeklinde eczanelerde satılan bir ilaç. Kremi 30 gr'lık ambalajda ve fiyatı ise yaklaşık 7 lira.

İlk başlarda bir acaba demedim değil yani ama kullanınca gördüm ki Bir Madecassol’a (Madecassol Krem) eş değermiş. ;)

Haftada 1 kez akşam uyumadan önce temizlenmiş cilde uyguluyorum. Kış aylarında ise haftada 2 kez kullanıyorum. Fakat kremini kullanıyorum. Pomad’ı değil. İkisi farklı şeyler ve bundan da bahsetmiştim (Krem ve Pomad Arasındaki Farklar) J

Cilt yenileyici bir krem ve fazla iddialı, haklı da bence J Sivilce izlerini, hafif lekeleri kısa sürede geçiriyor. Ama çok derinde olanları değil. Biraz daha yüzeyselleri yani.

Nemlendirmesi çok çok iyi. Kurudan yağlıya dönük ciltlere gayet uygun. Aşırı yağlı ciltler için bence çok uygun değil ama ;)

Bu kremde Madecassol gibi benim uzun süredir kullandıklarım arasında. Yani denemediğim bir şeyi yine paylaşmadım ;) Umarım sizde memnun kalırsınız J


Resimde birazcık kötü çıkmış ama 🙈

Görüşmek üzere…


5 Eylül 2017 Salı

Zeytinyağı Mucizesi...

Herkese merhaba…

Yine güzel ve sağlıklı bir konu ile geldim sizlere J Tabiki de zeytinyağı! ;)



Faydaları malum saymakla bitmez. Zeytinyağını tüketenler varsa aranızda zaten bana hak verecektir. İnanın ki vücudunuzda kısa sürede değişikliklere şahit oluyorsunuz! Hemen anlatıyorum ;)

Antioksidan, demir, birçok vitamin ve en önemlisi doymamış yağ asidi olan oleik asit içermesi en fazla tüketmenize sebep olacak içeriğidir. Diğer sıvıyağlardan (ki maalesef en fazla Ayçiçek yağı kullanılıyor) en büyük farkı doğal yoldan üretilmiş olması. Yani işlenmiş, yapay olmaması.

Genel faydaları; kalp-damar sağlığı, kolestrol dengesi, yüksek tansiyonu düşürmesi ve tabiki de yaşlanmayı önlemesi, bağırsak sağlığına yardımcı olması kansere savaş açması. Daha ne olsun zaten ama değil mi J

Şimdi gelelim önemli noktalara;

Her sabah 1-2 yemek kaşığı zeytinyağını aç karnına için derim. Cildinizde, saçınızda, karaciğerinizde, sindiriminizde müthiş değişiklik olacak kısa sürede farkı göreceksiniz ;) 2 senedir bunu yapıyorum ve öneriyorum ;)

Kesinlikle güneş ışığına maruz bırakmayın. Eğer hacim olarak tenekede fazla zeytinyağı aldıysanız renkli cam şişelere boşaltın. Sakın aksini yapmayın, çünkü zeytinyağındaki klorofil ışığa karşı hassastır.

Eğer şişede alacaksanız ve ters çevirdiğinizde şişenin dibinde tortu var ise bu yağ kalitesiz demektir! Almayın.

Alacağınız zeytinyağını tükettiğinizde (saf olarak), boğazınız yanmıyor ve zeytin tadını alıyorsanız işte o yağ müthiştir! Alın.

Kesinlikle saf zeytinyağı tüketin. Yine kendi yapacağınız ufak testle ile bunu anlayabilirsiniz. Zeytinyağını çay bardağına koyun ve bardağı kendi etrafında hafifçe sallayın. Zeytinyağı dalgalanıp bardağın kenarında aşağı doğru akıyor ise ve bu akım hızı yavaş ise tamamdır J O zeytinyağı %100 saftır J

Yine söylüyorum kendi doktorunuz olun ve sağlıklı gıdalara yönelin. Yaşam kalitenizi arttırmak sizin elinizde J


Hoşçakalın… 

1 Eylül 2017 Cuma

Bayramda Tükettiklerinize Dikkat!...

Herkese merhaba…

Öncelikle iyi bayramlar…

Peki bayramda ne yemeliyiz? Hemen girdim konuya J



Gün içerisinde az ve sık yeme taraftarıyım ki genelde böyle yapıyorum. Sizde buna dikkat ederseniz kesinlikle olduğunuz kiloyu korursunuz ;)

Bayramın ilk günlerinde eğer kurban eti tüketecekseniz (ki bunun taraftarı hiç değilim), dinlenmemiş et olacaktır ve kesinlikle diş ve mide sorunlarına yol açacaktır. Aşırı derecede sindirim sorunu çekersiniz. Eğer illaki tüketeceğim derseniz o halde parça et yerine kıyma olarak tüketmeniz daha faydalı olacaktır. Yok ya ben yine de parça et tüketeceğim derseniz de, düdüklü tencerede iyice haşlanmış ve sonrada fırında pişirilmiş olması daha iyi olacaktır ;)
Sakatata da dikkat edin derim çünkü yüksek derecede kolestrol problemi yaratıyor. Kalp-damar hastalarının özellikle dikkat etmesi gerekli.

Son olarak, o et ile çiğ köfte vb. sakın sakın yapmayın J Muhtemelen 72 saat içerinde hasta olacaksınızdır. Çünkü müthiş derecede bakteri alacaksınız vücudunuza!

Etlerin kesildiği tahta ve bıçak çok çok iyi dezenfekte edilmelidir. Şöyle bir sudan az temizleyici ile geçireyim de dur birde meyve sebze doğrayayım derseniz, çok değil 48 saat içerisinde topladınız yine bakterileri demektir J

Bayram ziyaretlerinde kimseyi kırmamak adına midenizi de doldurmayın bence. Sonra o 3-4 günde bir beden genişleyerek sonrasında psikolojik sorunlar yaşarsınız J Kibarca yememek en doğrusu ;)

O kadar çok dikkat edilmesi gerekli noktalar var ki! Aman dikkat diyorum ve görüşmek üzere…


Sağlıkla kalın…

29 Ağustos 2017 Salı

İşte Size Mutlu Yaşam İksiri... :)

Selammm…

Sağlık dedim tutturdum gidiyorum valla J Süper bir sabah başlangıcı ile sizlerleyim J J

Üşenmeyin yapın derim ama her sabah taze olması lazım. Fazla yapayım da, stoktan öbür günde içerim yok J İşte size mutlu yaşam iksiri tarifi J



Taze yarım limonun suyunu bir bardağa sıkıyorsunuz. Üzerine çay kaşığının ucu ile toz zencefil ekliyorsunuz. Aynı miktarda toz tarçın ve yine çay kaşığı ucu ile zerdaçal ekleyin. 1 yemek kaşığı da organik elma sirkesi ilave edin. En son ise; kaynamış sonrada hafif ılımış içme suyunu ekliyorsunuz. (su ilavesi ile bardağın 3'te biri dolmuş olmalı, tam 1 bardak olmaması lazım).

Evettt, bu berbat tada sahip içeceği içiyorsunuz J Tek seferde için derim. Bir anda yutun gitsin J J Ne mi yapıyor size? Enerji veriyor, gün boyu hemde J Bağışıklığınız güçleniyor. Hastalıklara elveda diyorsunuz. Antibakteriyel olduğundan mikroplar ağlamaya başlıyor J

Bir kez olsun deneyin derim. Alıştırın kendinizi bence, çünkü faydasını göreceksiniz eminim ;) Belki azıcık bal ekleyebilirsiniz tadı için ama şeker katmasanız daha iyi olur derim J

Sonra üzerine yine normal suyunuzu içip, biraz bekleyip kahvaltınızı yapabilirsiniz. Vücudu dinç tutmak, ilaç asla tüketmemek, sağlıklı beslenmek geleceğe yatırım demektir ;)

Resimde bulanık olmuş ama :) :)


Görüşmek üzere…