2 Aralık 2016 Cuma

Mucize Gıda Ananas

Herkese merhaba…

Önceki yazılarımda yağlardan, antibiyotiklerden, alkali yaşamdan bahsettim hep. Fark ettim ki tüketmiş olduğum ve önermek istediğim mucize gıdalardan bahsetmemişim!  Şimdi her sabah tüketmiş olduğum meyveden bahsedeceğim… Ananas tabii J



Aklınıza gelemeyecek kadar faydası var ananasın. Ben sabahları kahvaltıda 1 veya 2 dilim kesinlikle tüketiyorum. Ama asla konserve değil. Tabi ki de tazesini. Şu sıralar marketlerde bolca satışta.  Kolaylıkla bulabilirsiniz. Hem sabahları tatlı ihtiyacınızı ananastan alarak reçel vb. yüklü şeker içeren gıdalardan uzak durmuş olursunuz. Form da önemli değil mi J Gelelim faydalarına;

Öncelikle mükemmel bir ödem söktürücüdür. İçerisinde yüksek miktarda lif bulunduruyor bu da bağırsaklara yarıyor, çok güzel çalışmış oluyor. Sindirimi aşırı hızlandırıyor. Zaten kabızlık sorununuz var ise; sindirim sorunu var demektir. Ananas ta sindirimi düzene sokarak rahatlatacaktır.
Yağ yakımına yardımcıdır. Kilit nokta; özellikle hani o tam orta kısmında sert olan yemediğiniz yeri var ya işte tam orası bu görevi üstleniyor J C vitamini ve antioksidan içerdiğinden kollajen dokunuzu arttırıyor. Bu da cildi güzelleştiriyor. Daha birçok şey yazabilirim ama bunlar yeterli şuanda J

Alabiliyor iseniz evinizden eksik etmeyin derim…


Görüşmek üzere, sevgiyle kalın…

17 yorum:

  1. seni de mimlediim sen de yap mimiii :)

    YanıtlaSil
  2. Ananas en sevdiklerimden birisidir. Hatta inanır mısınız bilmem ama şuanda bile yiyorum :) Bu güzel konu için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :) Buyurun beraber olsun :)

      Sil
    2. Ayy teşekkür ederimmm :)) Keşke gelsem :)

      Sil
  3. Pek sevemedim ben bu ananası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa :) Aslında tadı çokta kötü değil ama sevmeyenler var haklısınız :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Değil mi ama :) bende bayılırım ya :)

      Sil
  5. sanırım yiyebildiğim tek meyve kendisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne mutlu size o zaman, en faydalı meyve :))

      Sil
  6. Zaman zaman alırız ama çok sık değil. Alışkanlık haline getirmemiz gerek aslında sağlıklı besinleri. Benim zaafım var sağlıklı ve kaliteli yaşam için gerekli olan herşeye:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ohh ne mutlu size o zaman :) en güzel zaaf :)

      Sil
  7. Kendime not. Hemen ananas al. Düzenli olarak tüket :)

    YanıtlaSil