31 Aralık 2016 Cumartesi

Dudak Nemlendiricileri...

Selam…

Yılın son gününde buz gibi havada yine bir blog yazısına koştum geldim J bugün de size kış aylarında çok daha fazla kullanmak zorunda kaldığım dudak nemlendiricilerinden bahsedeceğim. 


Birkaç senedir resimde gördüğünüz ürünleri kullanıyorum ve çantamdan da eksik etmiyorum.
Burt’s Bees’i kullanmayan yoktur herhalde. Üründen memnunum evet ama Eos’a asla değişmem. J Eos sürekli aldığım içeriği ile beni mutlu eden mis gibi kokan lip balmım J
La roche Posey’i ise sadece dudağımda çok kuruluk var ise kullanıyorum. Sürekli kullanmıyorum yani. Ama evet gerçekten daha hızlı bir toparlanma sağlıyor.

Son olarak ise aşadaki resimde gördüğünüz Gratis’lerden temin edebileceğiniz minik yuvarlak kaptaki organik Hindistan Cevizi Yağı J Cam kavanozlarda satılıyor biliyorsunuzdur. Ben zaten hindistan cevizini her alanda kullanıyorum. Aynı zamanda içerik bakımından en güzeli, en vitaminlisi ve parlatıcı etkisi göstereni, tadı muhteşem olanı bu. Kokusunu söylemiyorum bile J


Kullanım kolaylığı açısından hepimiz ilk resimdeki üçlüyü tercih ediyoruz evet, fakat alternatif olarak eğer evinizde Hindistan cevizi yağınız var ise benim yaptığım gibi sizde kullanabilirsiniz. Hem daha doğal hem de minicik J

Yeni yıl hepimize sağlık, barış ve mutluluk getirsin…


Sevgiyle kalın…

10 yorum:

  1. Mutlu, huzurlu, sağlıklı yeni yıllar olsun dileğimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) musmutlu yıllar size de :)

      Sil
  2. Güle güle kullan... Mutlu yıllar... Her şey gönlünüzce olsun... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimmm :) mutlu yıllar.... :)

      Sil
  3. Deneyeceğim canım.Güle güle kullan sen de:)
    Maalesef yeni yıla barışla giremedik ama hakkımızda hayırlısı😔

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ediyorum :) inşallah tekrarı yaşanmaz ne diyelim :(

    YanıtlaSil
  5. blogger gazetemiz sayesinde sayfanıza ulaştım takibe aldım bende beklerim..
    sevgiler..

    http://blogdakicin.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldinizz 😊 Bende geliyorum hemen 🤗

      Sil
  6. hindistan ceviziyağı aynı zmaanda güzel pırıltı verdiği için aydınlatıcı görevide görüyor ..emeğinize sağlık mutlu seneler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etkileri harika desenize 😊 Teşekkür ederimm😊 Sizede mutlu seneler😍

      Sil

Powered by Blogger. Blogger Template by Intikali.org. Supported by Iskael and BlogSpot Design.