23 Kasım 2016 Çarşamba

Çay Ağacı Yağı ile Mucize Etki

Selammm…
Bir önceki yazımda Hindistan cevizi yağından bahsetmiştim. Birçok kullanım alanı olmasına rağmen sadece koltuk altındaki kullanımına değinmiştim.

Şimdi sizlere denemiş olduğum ikinci bir doğal deodoranttan bahsedeceğim. Yaklaşık son 1 aydır kullanıyorum ve bundan da çok memnunum. Ürün ne mi?
Çay ağacı yağı!

Aslında bununda vücutta kullanım yerleri saymakla bitmez. O kadar etkili ki ve bir o kadar da ağır bir yağ. Bu yüzden çoğu alanda seyreltilerek kullanılması gereklidir. Ben de öyle yapıyorum.
Gelelim kullandığım alanlara; ilk olarak eğer vücudumda kesik vb. yara var ise yara üzerinde kullanınca gerçekten çok çabuk kapanma oluyor. Akşamdan bir sivilce oluşumu var ise, sivilcenin üzerine çok çok az bir miktar uyguluyorum. Sabah uyandığımda mutlaka sönmüş oluyor. Antibakteriyel ve antifungal etkiye sahip olduğu için, hem bakteri bazlı sorunlarda (sivilce ve ter kokusu gibi) hem de mantar bazlı sorunlar da (ayak kokusu olabilir) kullanabilirsiniz. Ama mutlaka ürünün gerçek olmasına ve seyreltmeye dikkat edin. Hatta vücudunuzda bir bölgede ufak bir deneme yapıp, kızarıklık, yanma vb. şikayet oluşmuyor ise devam edebilirsiniz.
Koltuk altlarına ise; ben en az %50-%50 oranda seyreltip çok çok az bir miktar uyguluyorum. Bir damladan bile az. Sonuç gerçekten sıfır koku!

Son olarak ise; bende maalesef strese bağlı kronik egzama var. Dönem dönem artış gösteriyor. Ve çay ağacı yağı sayesinde ben bu illetten neredeyse kurtuldum! O kadar fazla kortizon kremleri kullandım ki. Ama bir müddet sonra tekrarlama oluyordu. Yani kalıcı uzun vadede sonuç elde edememiştim hiç. Şu anda çok nadir olarak tekrarlama oluyor. Hemen çay ağacını uyguluyorum ve mükemmel sonuç J

Ben Rossman’den satın oluyorum. Fiyatı 10 tl ve çook uzun kullanıma uygun.


Sevgi ve sağlıkla kalın, hoşçakalın…

4 yorum:

  1. Blogun hayırlı olsun canım :) Çay ağacının cidden bayağı bir kullanım alanı var, deodorant olarak kullanmayı ilk defa duydum, deneyeceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimmm :) inşallah kullanıp sizde mennun kalırsınız :)

      Sil
  2. Yalnız dikkat edin daha çok aktar veya eczanelerden öneriliyor bu tarz yağlar bende geçenlerde okudum. Daha çok Eczane ve aktardan almaya çalışın deniliyordu :) Onunda açılımı şundan sebepmiş ellerinde kalan veya depolarda kalan ürünleri indirim zamanı baya düşürüp bayat olanlarıda elden çıkartan mağazalarda var deniliyor tabi nacizhane size tavsiye ediyorum bilir kişi değilim Çok geçmiş olsun der bende bir ara inşallah alırım Çay ağacını :) Yararlı bilgi olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimmm :) haklısınız doğru söylüyorsunuz kesinlikle ;)

      Sil

Powered by Blogger. Blogger Template by Intikali.org. Supported by Iskael and BlogSpot Design.